Inlägg från: Blivandeungmamma94 |Visa alla inlägg
  • Blivandeungmamma94

BF februari 2016

Skulle mer än gärna vara med på gruppen på fb! Gravid v7. Första barnet! Bor i Stockholm, från Norrland. Blir lätt ensamt då ingen av mina vänner har barn.

• Blivandeungmamma94
    Anonym (Happy) skrev 2015-06-17 21:12:43 följande:

Hoppar in här med:) är i vecka 5 (4+1) bf 22/2 2016:) är 26 år maken 27, fyller 28 nästa månad. Vart första barn:) bor i norra delen av Stockholm:)

Väljer att vara anonym har mkt vänner som hänger på fl :p vi vill vara lite hemliga än så länge. Ska träffa Bm redan imorgon :D Info möte:) någon annan i Stockholm/norradelen av Stockholm? :)

Hej! Grattis till plusset.:) jag är gravid i v7 (6+4). Är 21, sambon 28, snart 29.
    Bor också i norra Stockholm:)
  • Blivandeungmamma94

Fick rosa på papperet igår för tredje gången. Grotta barnmorskan sagt det är heelt normalt började ju tankarna gå och oron att komma. Ringde gyn-akut och dom tyckte jag kunde komma om jag är orolig. Vi fick göra ultraljud och fick se det lilla hjärtat för första gången. Skönt att veta att allt såg bra ut! Hade en sån otrolig doktor som stöttade och välkomnade oss att komma så fort vi blev oroliga. :D

• Blivandeungmamma94
    Javli skrev 2015-06-20 12:04:48 följande:

Åh vilken härlig bild blivandeungmamma 94, hur långt gången är du?

Jag går in i v.8. Imorgon!:D
  • Blivandeungmamma94
    Gossii skrev 2015-06-21 00:40:56 följande:

Tror jag lyckades nu att göra en grupp. Så får gå ut med vem.jag är här så ni från norrort Stockholm kan skriva pm till mig vad ni heter på fb så lägger jag till, så fixar jag så fler kan lägga tillmedlemar sen. :p

Vore så kul att ha folk i närheten och följas åt:)

Vill gärna vara med i gruppen, lyckas inte skriva privat meddelande till dig. Får mig inte in på din sida.. Skulle du kunna skicka ett till mig så kan jag skriva tillbak min fb å mail :)
  • Blivandeungmamma94
    Gossii skrev 2015-06-21 12:23:04 följande:
    Du har inget presentation på fl.
    Blivandeungmamma94 skrev 2015-06-21 11:48:03 följande:

Vill gärna vara med i gruppen, lyckas inte skriva privat meddelande till dig. Får mig inte in på din sida.. Skulle du kunna skicka ett till mig så kan jag skriva tillbak min fb å mail :)

Har skickat ett pm :)
    Tack snälla. Har svarat men verkar vara något super konstigt men min användare, verkar inte ens kunna svara? Har du fått mitt svar? :)
Svar på tråden BF februari 2016