• Kakalfen
    aprilbebisen skrev 2015-06-23 12:16:59 följande:

Eftersom det är mycket folk från norrort tänkte jag kolla om det är någon från söderort ??

Jag bor vid Globen ungefär
  • Kakalfen
    busan00 skrev 2015-06-25 13:17:51 följande:

Någon som vet om de är farligt att äta nutrilett bars när man är gravid? Ja åt en förut tycker dom är så goda å de borde väl va jätte å nyttigare än godis? Ja äter de inte för å banta utan för de suger i magen å tar de ist för godis

Det tror jag verkligen inte. Anledningen till att det står att en inte ska äta dem när en är gravid tror jag är för att en ska äta varierat och inte för få kalorier. Äter du dem + riktig mat också är det nog ingen fara!
  • Kakalfen
    Pirog skrev 2015-06-25 18:25:39 följande:
    Vad är det för grupp? Är den hemlig? (Vill inte "råka" gå ut med det här på fejjan riktigt än Cool)
    Jag vill också vara med i facebookgruppen!
  • Kakalfen
    Nattöga skrev 2015-06-26 09:45:38 följande:

Ni som vill med i hemliga fb-gruppen för februaribebisar, skicka pm till mig med antingen

1: Din mailadress. Då skickar jag en inbjudan till MAILEN, inte till FB-meddelande alltså. Och kolla både din mails inkorg och skräppost! Klicka bara på länken i mailet :)

2. Ditt namn så som man söker upp det på FB. Skriv namn och hur din profilbild ser ut - då skickar jag en vänförfrågan som du får acceptera, därefter bjuder jag in dig i gruppen!

Välkomna alla nya!

Jag har skrivit till dig, fick du det? Jag har inte fått nåt mail till skräpkorgen
Svar på tråden BF februari 2016