Inlägg från: Anonym (Tingelina) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Tingelina)

BF februari 2016

Hej!

Testade pos 10/6 . Trodde ej jag kunde bli preggo på egen väg. Har en plutt sedan innan på snart 2 år.

Bf 11/2 Men ska kolla om jag kan få ett tidigt vul. Någon som vet i vilken v man kan se? Jag är i v 6 (5+0) .

Kul att det är så många godingar här. Har försökt att beta av lite av era tidigare kommentarer ?

• Anonym (Tingelina)

Finns familjeliv som app till Android? ????

• Anonym (Tingelina)

Va roligt att se alla plus, man blir så glad av att se er som försökt så med. Jag ska på vul nästa vecka för att kolla hur långt gången jag är. Det är privat klinik. Känns otroligt spännande !?

• Anonym (Tingelina)

Mår inte heller så illa men idag har jag ont i magen. Typ det suger nästan som magkatarr. Pröva ringa en privat mottagning ang vul! De brukar vara snällare. Man får dock betala lite mer.

• Anonym (Tingelina)

Jag gick in i v 7 idag och har berättat för våra föräldrar idag???? Väntar ett tag till med resten. Jobbet blir det nog efter semestern. Om man inte blir dålig innan Vill säga och börjar spy????

• Anonym (Tingelina)

Jag gick in i v 7 idag och har berättat för våra föräldrar idag???? Väntar ett tag till med resten. Jobbet blir det nog efter semestern. Om man inte blir dålig innan Vill säga och börjar spy????

• Anonym (Tingelina)

Var på vul häromdagen. Min gyn kunde mäta en liten räka på 5.4 mm vilket hon sedan fick till 6+1 så fick gå tillbaka några dagar! Känns som jag varit hravid jätte länge men bara i v 7 ;)läste att runt v 11 börjar man kalla det för barn och inte embryo. Ja ni fattar. Det känns kul:)

Busan jag känner mig med hungrig hela tiden och äter som en häst! Hjälp:-/ lättirriterad på jobbet med!

• Anonym (Tingelina)
    Lollo1982 skrev 2015-06-30 16:46:41 följande:

vecka 8 :)

Härligt! Va dom växer fort nu! Är i v 8 själv men gjorde ett vul förra veckan. Mycke mindre????
  • Anonym (Tingelina)
    meldeah skrev 2015-07-01 10:38:00 följande:

De växer väl omkring 1 mm om dagen

JA precis så kanske en halv centimeter skilnad! Kanske inte låter mycket men det är ändå facinerande. Ett litet mirakel
  • Anonym (Tingelina)
    Lollo1982 skrev 2015-06-30 21:23:52 följande:

var de mindre när du va där? Va så häftigt att se :)

Ja. Hur många mm mätte din när du var på vul?
  • Anonym (Tingelina)
    Lollo1982 skrev 2015-07-01 12:17:25 följande:

allt gick så fort så han sa inte de. Han sa bara att Bebis är så stor som den ska vara i vecka 7+5 som jag va i i går då. :)

Okej???? det står inte på kortet då?
  • Anonym (Tingelina)
    Anonym (Tingelina) skrev 2015-07-01 13:21:07 följande:

Okej???? det står inte på kortet då?

Det var inte meningen att det skulle bli massa frågetecken där:)
Svar på tråden BF februari 2016