• Delacore

BF februari 2016

Hej!

hoppar in här, jag plussade igår men har inte bim förens imorgon ;)

jag och sambon håller tummarna för att det ska gå vägen denna gången! vi fick ett Ma i v15 i januari. Nu är jag fast besluten om att njuta varje dag!

fast denna gången är det lite svårare..mår illa och har molvärk som kommer och går, både i bröst och mage :P

Intalar mig att det är "bättre" än förra gången då jag inte kände nånting, hoppas bara detta lilla pyre hänger med!

hoppas vi kan dela våra 9 månader långa resa! =)

• Delacore
    busan00 skrev 2015-06-16 10:19:31 följande:

Ja är I vecka 9 (8+0) idag. Vilken vecka är ni i?;)

tidigt! v4 (3+6)
  • Delacore
    busan00 skrev 2015-06-16 10:33:02 följande:

Okej :) hur gör man för att svara på de inlägg man skrivit som ni gör? Ja kan inte de :/ är inne på mobilen så kanske är drf :(

vet inte hur man gör från mobilen! annars finns det ju en "citera" knapp och då kommer den andres inlägg med i ens svar..
  • Delacore
    cataliya skrev 2015-06-17 21:16:12 följande:

Gick in idag i vecka 6 , och var hos gynekologen och fick se min lilla räka idag med ett tickande hjärta såå glad jag är. BF runt den 10-13 feb. Första barnet =)

men myys! 

Hur gjorde du för att få se det lilla pyret? Jag vill så gärna göra ett tidigt vul för att lugna min nerver lite..
    Mitt ma gör sig påmind lite nu och då, vill veta att inte kroppen lurar mig denna gången oxå! :O

• Delacore

Jag berättade för min mamma samma dag jag plussade! Sen vet min mormor och sambo såklart ;) Det är svårare med hans sida,då systern länge försökt på ett till barn... Tänkte jag ska prata med henne själv när det blir dax!

Är i v5 endast,men förra gången sparade vi nyheten till v12 och jag kände mig otroligt lurad när det slutade i ma 15! Kände då att jag fick ett otroligt stöd av mina nära och är därför inte rädd för att berätta tidigt denna gång, alla är liksom medvetna om hur det kan gå!

Känns skönt att ha några att gråta hos om det inte går hela vägen!

Svar på tråden BF februari 2016