• mam87

BF februari 2016

Hej!

Hoppar in här jag också :) Plussade för en vecka sedan och går allt vägen kommer bebisen runt den 16 feb. Jag och sambo är så glada men har nog fortfarande inte fattat riktigt. Kanske blir verkligare efter inskrivningssamtalet + VUL som vi bokat tid för i juli. Vi bor i norra Stockholm och detta blir första barnet!

• mam87
    Anonym (Happy) skrev 2015-06-20 17:43:56 följande:
    Kul med fler folk frågar norra Stockholm :) kanske ska starta en tråd för norra Stockholmsbor så man kan ses och följas åt:) vad sent ni fick ert inskrivnings samtal. Vi ska skriva in oss den 30 juni:)
    Ja det vore ju superkul :) Jättebra idé! Det var egentligen VUL som var svår attfå tid för (det är inget de säger att jag "måste" göra på något sätt utan jag har önskat att få göra det) och då sa jag att jag gärna tar inskrivningssamtalet samtidigt för att slippa gå från jobbet flera gånger (paranoid :)) Men det ska bli superspännande! De här 2,5 veckorna får gärna gå fort!
  • mam87
    Anonym (Marie) skrev 2015-06-20 19:52:20 följande:

Hej på er! Hängt med er här i tystnad i ett par dagar men känner att de är dags att jag presenterar mig nu!

Jag plussade i tisdags, BIM-3, första barnet. Varit trött som bara den nu på senaste men inte haft några andra symtom men igår var det svårt att somna pga molvärk. Men det är väl bara att vänja sig vid svårt att hitta skön sovställning Ska kontakta mb i veckan och se hur de ser ut med tider hos dom nu i dessa semestertider. Önskar er alla grattis och lycka till!

Stort grattis :) Ja jag är också supertrött till och från. Hoppas du får en tid hos bm snart :) 
  • mam87
    Anonym (Happy) skrev 2015-06-20 20:26:57 följande:
    Haha tycker det med haha ???? jag kan inte Skapa en riktigt än vill inte gå ut med vem jag är haha har så mkt vänner här på fl ;)
    Förstår helt :)
  • mam87
    Elilia86 skrev 2015-06-20 21:51:04 följande:

Hej, jag är ny här och är i v.6. Jag har en 2 årig son sedan innan men det tog sin tid att bli gravid... (samma med första). Vågar ännu inte hoppas allt för mycket innan v.12, då kan jag andas ut! Bf är runt den 17-20/2 2016, app/internet och bm säger olika ????

Wow vi är många i tråden nu :) Hoppas att det går vägen för oss alla, det är lite läskigt och på ett sätt längtar jag tills efter semestern (då har min 12 vecka passerat) :) Har också appar som säger lite olika så det blir spännande att få ett datum av bm sen!
  • mam87
    Gossii skrev 2015-06-21 13:11:35 följande:

Kul att det börjar komma in lite norrort Stockholm :) fortsätta, jag försöker så gott jag kan med art lägga till.. Är inte så kunnig på just grupper haha ????

Jag kan inte heller komma in på din profil, PMa gärna mig med så svarar jag med namn :) 
Svar på tråden BF februari 2016