• busan00

BF februari 2016

Nu mår man inge vidare, migrän hele veckan å inte ens orka vara uppe nåt. Å mår illa som bara den :( jobbigt.

• busan00

Ja de är normalt. Ja är oxå skakig i benen å allt, haft migrän hele veckan inget hjälper mår illa som bara den hela dagen å orkar inte ens vara uppe. O ja är bara i vecka 8 . Så de väntas nog värre kan ja tänka mig :( suck!

• busan00

Oj så sent ? Ska du inte på hälsosamtal o sånt då? Ja är ju bara i vecka 9 nu :/

• busan00

Varför gör å många tidigt ultraljud? Va hos Bm idag å hon sa att de görs inte om man inte har blött lr så. För ja ville göre de men hon sa att dw tidigaste är de vanliga vid vecka 18 -19 typ annars kubtest :/

• busan00

Ja vill veta å känna mig säker på att de är ett liv där inne, hade även tänkt göre kubtest någon som vet var man kan göre de i Värmland?

• busan00

Man får göre kub i Värmland i Karlstad även om man är under 35 men sen 2015 så är de brist på personal så dom.under 35 hänvisas t ett annat ställe i Värmland. Å ja undrade bara vart man kan göre de. Men Karlskoga kunde man lr ? För som sagt dom står för de :)

• busan00

Man får göre kub i Värmland i Karlstad även om man är under 35 men sen 2015 så är de brist på personal så dom.under 35 hänvisas t ett annat ställe i Värmland. Å ja undrade bara vart man kan göre de. Men Karlskoga kunde man lr ? För som sagt dom står för de :)

• busan00

Empan85. Vilken vecka är du I då?;) när fick du tid för de? Var de lång väntetid ? Bor lixom 20 mil därifrån men de närmaste som görs tydligen så tänkte när man ska boka tid för å va säker å hinna få tid innan de är försent. . Är i vecka 9 i morn. (8+0)

• busan00

Jag var på hälsosamtal igår :p de gick att bra prata lite om alkohol å tobak oså sen fick ja en bok å läsa :) lycka till!

Svar på tråden BF februari 2016