• Nattöga

BF februari 2016

EliWe skrev 2015-06-09 10:40:22 följande:

Hej!
    Jag plussade idag :) BF blir 16-22 februari (apparna säger olika)

Man får gratulera! :D
  • Nattöga
    Pelicca skrev 2015-06-09 13:25:52 följande:

Hej tänkte också gå med här ??

Jag är 23 år och har inga tidigare barn, jag plussade igår när mensen var två dagar sen. Tog två test igår och provade imorse igen och alla visade ett starkt plus.

Jag är jättechockad och nervös men glad ????

busan00 skrev 2015-06-09 13:33:30 följande:

Hej! Grattis till era plus. Äntligen plussade jag me efter 2 år sen missfall. Är i vecka 8 idag (7+0) å mår jätte illa å huve värk orkar knappt vara uppe. Hur mår nu?

Välkomna! Vill ni med i vår hemliga FB-grupp? De flesta har hoppat med där så diskussionerna är i full gång! Skicka isåfall ett PM till mig med er mailadress så skickar jag en inbjudan med länk!
  • Nattöga

Välkomna och grattis alla nya!

Om ni har FB och skulle känna för att gå med i vår hemliga (ej sökbar!) FB-grupp så skicka ett PM till mig med er mailadress så skickar jag en inbjudan med länk! De flesta har hoppat med där så diskussionerna är i full gång!

• Nattöga
    lindakarlsson4380 skrev 2015-06-10 09:14:18 följande:
    Syns det att man går med i gruppen för övriga? Är ju bara i v.4 så har inte direkt berättat för allmänheten ;P
    Hemlig grupp är just vad det heter :) Hemlig - det går inte att söka på den, det går inte att se vilka som är medlemmar och det går inte att se inläggen om man inte är med i den! Det syns inte ens i din profil att du är med i den.

Om du av nån händelse skulle förväxla hemlig grupp med sluten grupp:

Sluten grupp
     innebär att gruppen är sökbar och man ser vilka som är medlemmar även om man själv inte är det. Däremot ser man inte inläggen om man inte är medlem.

BF216 är som sagt en hemlig grupp, så det är ingen fara ö.h.t att nån ska se att man är med i den :)
  • Nattöga
    lindakarlsson4380 skrev 2015-06-10 09:38:31 följande:
    Hur kan man gå med i den? :)
    Skicka din mailadress i ett PM till mig. Då skickar jag till den en inbjudan med länk som du kan klicka in dig på :)
  • Nattöga
    AnnaRoos skrev 2015-06-10 14:16:56 följande:

Hållered Darimna. Skriv ut vad Facebookgruppen heter och gör den sökbar på Facebook så man bara kan gå dit och ansöka om att gå med. Bara för att den är sökbar på Facebook så ser ju ingen vem som är med såvida man inte är med själv, så länge gruppen är sluten vill säga :)

I en sluten grupp är det bara inläggen som utomstående inte ser, de kan fortfarande se gruppnamn och alla medlemmar. Därför måste den vara hemlig, för då kan utomstående varken se gruppen, medlemmar eller inlägg. :)
  • Nattöga
    Hedisen skrev 2015-06-10 23:43:30 följande:

Jag fick precis liiiite blod på pappret när jag torkade mig, i en flytning typ. Är de normalt eller missfall på g? :/

Det är normalt med små blödningar även under graviditet, behöver inte alls vara missfall :)
  • Nattöga
    Lollo1982 skrev 2015-06-11 08:57:08 följande:

metall smak i munnen oxå är de normalt?

Det är ett vanligt symtom :)
Svar på tråden BF februari 2016