• busan00

BF februari 2016

Ja är I vecka 9 (8+0) idag. Vilken vecka är ni i?;)

• busan00

Okej :) hur gör man för att svara på de inlägg man skrivit som ni gör? Ja kan inte de :/ är inne på mobilen så kanske är drf :(

• busan00

]Delacore skrev 2015-06-16 10:40:29 följande

vet inte hur man gör från mobilen! annars finns det ju en "citera" knapp och då kommer den andres inlägg med i ens svar..

Okej tack :)

• busan00

Sefone skrev 2015-06-16 10:50:55 följande

hur räknar man riktigt? hade ÄL 1/6 men insemination gjordes 2/6. Kan det stämma då att jag är V5 (4+0) idag?

Jag vet inte riktigt men man ränka ju från sista mensens första dag. Å ja hade mens 21 april sen har ja en app som man skriver i å är där ja följer vilken vecka ja är I :)

• busan00

Pennie87 skrev 2015-06-16 11:30:18 följande

Började lite chockartat må riktigt illa och spy igår! Har varit helt ok innan och så vaknar man och känner som att man fått magsjuka... Köpte Sea band nyss, får se om de hjälper. Hade du något som hjälpte tidigare graviditeter eller är det bara att stå ut? Känns ju lite svårt att inte berätta på jobbet när man mår så...

[/q

Jag mådde oxå jätte illa. Men ja tog en postafen då blev ja genast bättre å orkade va uppe hele dagen. Var lite trött å dåsig oså men de gick över. Nu känner ja inge illamående alls typ bara lite grann i bland tabletten kanske sitter i än tog en igår :p haha

• busan00

Erna90 skrev 2015-06-16 11:08:27 följande

Ang stjärnan/kugghjulet

Det är i appen jag menar då

[/quote]

Jag har inte appen :/ va heter den ?;)

• busan00

]Lollo1982 skrev 2015-06-18 15:58:55 följande

jag mår så illa och kräks dagligen. Finns det

något man kan ta för illamåendet?

Jag åt postafen de hjälpte jätte bra enda som hjälpte å då orkade ja vara uppe å kände knappt nåt illamående. Lycka till !

• busan00

Ja de finns det, kanske på en del mataffäter oxå jag vet inte. De har vare t stor hjälp innan låg ja bara konstant i sängen å nu orkar ja vara uppe å ute oså.

• busan00

Jag mår inte illa längre är i vecka 9 , är något fel ? :( lr har någon vart me om de å även de gick fullt ut ?

Svar på tråden BF februari 2016