BF februari 2016
Har börjat få värsta flytningar nu. Någon annan?asså som.om jag kissar på mig utan veta eller känna..
Omg
Har börjat få värsta flytningar nu. Någon annan?asså som.om jag kissar på mig utan veta eller känna..
Omg
Inte svider då måste du kolla upp det ska.inte svida kanske svamp eller ngt...kolla upp det om de blir värre..jag är tvungen ha trosskydd hela tiden känner inte av min fiffi är slapp jue hahah dör!
Min man sa redan till mig att det tagit sig det vet han... Haha jaha sa jag visst så plussade jag två veckor efter.. Helt sjukt..han är säkert häxa i sitt andra liv lol
Jag åxå trött som satan...ont i korsryggen som Sören! Ushh...ajj
Och här har vi en som dom misstänker utomkveds inlagd med dropp..missfall förra månaden och hör är jag på ruta ett igen fast kanske utan ena äggledaren snart....
Önskar er det bästa hoppas jag får ett syskon till min lilla dotter...
Är fortfarande gravid men på vul ser dom inte... Vecka 6.
Hcg stiger långsamt på blodproverna
Mother..ja lite diffusa o sidan faktiskt inte då mkt som dom beskriver man kan ha ifall de utomkveds imorgon morgon skall dom göra titthålsundersökning för att se var graviditeten tagit vägen då jag är i vecka sex men på vul syns bara en tjock slemhinna..dom är osäkra själva men hcg säger de hela då de borde dubblas om de normalt varannan dag.två där sen var det 81 idag 90
De stiger långsamt och det kan tyda på utomkveds.. Men som sagt hade samtidigt svaga test när jag var hos dom två där sedan nu efter blödning blev de starkare helt sjukt jag fattar inget...Ligger med dropp nu och väntar som en torsk! Fy vad jag önskade den hör bebisen hoppas att allt vänder väl de hade vart något att få berätta en solskenshistoria...
Tårarna bara faller....hoppas dom inte tar bort ena äggledaren... :( min tös vill så gärna ha ett syskon :( jag kommer kämpa tills jag dör för att ge henne det. Tack för era svar iallafall det värmer.
Fy vad hemskt :(
Får jag fråga om du har blött mycket? För jag är 5+4 nu, haft blödningar av och till sedan förra onsdagen, men mina gravtest blir inte svagare, och tog hcg i tis och Tors, och de ökar långsamt(53 till 59) precis som dina, men enda läkaren sa var att det ser ju inte bra ut.. Fick ny tid för blodprov på måndag och läkartid på tisdag, men man blir ju orolig.
Hur går det med dig?
Åh nej! Vad var det som gjorde att du åkte in till sjukhuset? Har du blött mycket?
Jag håller tummarna för att de inte tar bort ena äggledaren. Hoppas du blir väl omhändertagen!! <3
STORT GRATTIS TILL ER ALLA SOM HAR FÅTT PLUS :)själv är man på observation.. Vill bara att allt skall vara över så jag kan försöka få till ett plus i juli:)
Men men...Får ju morfin sprutor..så varför inte bli hög legalt så länge man får det :) Yeeehaaaaa :)
Wof Wof Wof haha
Hej
Har pågående missfall nu... Andra gången i rad hade förra månaden åxå...Har en dotter vill ha ett syskon
.får väl plocka upp ägglossning testerna igen.
Nu är man på ruta ett igen... Puhhh...
Aja det lär väl ta ngn gång det är bra att kroppen sköter de sj dom trodde först det va utomkveds då hcg sakta tappades upp...men men...ushh kramp jävlar så jävla ont!men så är det det är så vanligt med missfall. Grattis alla med plus...Ska fan bli gravid direkt ska nte ge mig haha