Inlägg från: AngelinaAr |Visa alla inlägg
  • AngelinaAr

BF februari 2016

Tusen tack allihopa

Lycka till hoppas ni mår toppen tjejer...

• AngelinaAr
    Obsession89 skrev 2015-06-22 12:18:56 följande:

Hej allihopa! Är lite orolig.. Igår och lite idag har jag haft bruna flytningar.

Ringde bm som sa att det var vanligt och så länge det inte var färsk blod tyckte hon inte att jag skulle oroa mig. Svårt att inte oroa sig! Nån mer som haft bruna flytningar?

Mina två missfall började i bruna flytningar inte för skrämma dig...be om ett vul tycker jag. Hoppas det nte är ngt fel lycka till
  • AngelinaAr

Hoppar in här

Precis plussat efter två missfall på raken hoppas paddan vill stanna dena gång. Hann nte få min mens nu en månad senare är jag gravid igen är det inte fett o bli de snabbt så kul men skiträdd haha aja ödet som avgör..hamnade på gynmottagningen inlagd sist brrrr...dit vill jag ntr mer tror jag är fyra veckor bara

• AngelinaAr
    hannis12345 skrev 2015-07-13 19:04:34 följande:

Ni som fått missfall innan, hur visste ni det? Blödde ni?

Jag är i v 7 o livrädd för missfall...

Nojja inte så mkt det stressar bara dig i onödan

Jag fick två missfall i rad börjarde med liten blödning
  • AngelinaAr

Stakars er jag är nog i vecka fem jag kan inte sluta äta allt haha som en gris asså söt surt mat allt hela tiden så pinsamt men det kanske kommer eller?har faktiskt aldrig mått illa i mina två graviditeter kanske kommer senare

• AngelinaAr
    Sefone skrev 2015-07-24 14:51:03 följande:

Jag har inte kunnat ha mina jeans sedan v 6, har varit extremt svullen, och gått i mjuka tygbyxor och leggings. Idag känns dock magen platt igen v 10 prövade mina vanliga jeans och jag får fast dem men de sitter inte skönt så fortsätter nog med leggings. Idag har jag för första gången på flera veckor inte mått speciellt illa heller. Är inte det lite tidigt att slippa illamåendet?

Jag har inte kunnat ha mina jeans sedan v 6, har varit extremt svullen, och gått i mjuka tygbyxor och leggings. Idag känns dock magen platt igen v 10 prövade mina vanliga jeans och jag får fast dem men de sitter inte skönt så fortsätter nog med leggings. Idag har jag för första gången på flera veckor inte mått speciellt illa heller. Är inte det lite tidigt att slippa illamåendet?

Jag är åxå gravid har aldrig mått illa..magen är som i 4 månaden är typ bara i vecka 7 tror jag haha vet nte ens har vul den 30
  • AngelinaAr

Jag hade inte väntat palla vänta sålänge dom kan inte neka dig vård säg att du är orolig

• AngelinaAr
    Mamma till två gullegrisar skrev 2015-08-31 10:20:59 följande:

Hade en otäck dröm inatt. Jobbigt att skriva men när jag vaknade så klappa jag lilla magen och vart lugn i igen. Men fattar inte varför man drömmer så konstigt och sånt :((

Hej ville bara komentera ditt inlägg jag lovar jag har sett jorden gå under i en vecka i drömmen nu igår hade jag mens i drömmen hahaha det är helt jävla galet med drömmar när man är gravid drömde aldrig mycket innan men nu är det värsta drama action filmer :)
  • AngelinaAr

Puhhh jag är bara i vecka 12 så kul för er att ni börjat känna bebisen :) hoppas snart min tur...Vill bara gå över missfallsrisken då jag redan haft två på raken..

• AngelinaAr
    Mamma till två gullegrisar skrev 2015-09-11 08:55:50 följande:

Låter ju hemskt att hon slog med apparaten för att få den och vända sig. :(

Ursäkta men hade hon slagit mig så svär hade u fucking drömt till henne...ushh jävla dåre asså
  • AngelinaAr

När borde man kunna börja handla? :d

Är i vecka 19.

Har ultraljud torsdag längtar som ett svin...

• AngelinaAr
    Anonym (orolig) skrev 2015-10-19 19:05:55 följande:

Angelina: ja köpte inget innan rul men samma dag köpte ja lite kläder sen väntade jag tills vecka 22 då beställde ja vagn å vecka 25 köpte ja skötbord å nu vecka 28 sängen så nu är allt klart :)

Så kul,funderar på dra upp till ullared en sväng älskar deras baby produkter hihi..dom har allt!

Ska på ultraljud imorgon är nervös men känner puffar då och då..

Har faktiskt använt Angels sound någon gång i månaden hört hjärtat sedan vecka 12 hehe aja..Ska bli kul imorgon, får väl sluta nojja o börja shoppa då :)

Hur mår du då? Någon annan än mig som har fått ischias i bäckenet i samband med graviditeten?

Ska säga att hade det inte vart för bältet hade jag dött av smärta. De lättar en del
Svar på tråden BF februari 2016