zespriem skrev 2016-02-26 08:32:13 följande:
Jag blev ju inlagd för misstänkt havandeskapsförgiftning. Men misstankarna avskrevs och jag fick åka hem igen :) Vet inte om jag skrev det och pallar inte kolla, men jag Fick också hinnsvepning av gynekolog där. Tappen var mjuk, kort och öppen ca två cm. Svepningen gjorde riktigt ont och jag blödde en del efteråt + att slemproppen har kommit ut. Men detta var i måndags, så den hade väl knappast nån effekt mer än att jag Haft en förbannat massa onda sammandragningar och molvärk sen dess. Fast nån bebis har ju inte kommit ut. Är dock rädd att det gjort nån nytta och att det går lite för snabbt när det väl är dags. Om jag inte hunnit föda på måndag så får bm ta en koll ;) Fick lite blod på pappret imorse, teckenblödning kanske? Bf enligt senaste mens idag. Hade varit himla fint om det sätter igång lagom till efter mannen kommit hem till jobbet ikväll, maten är uppäten och köket undanplockat ;)
Det vore en dröm
Svärmor kom igår och sa jag denna vecka hade ju varit bäst. Har bouppteckning nästa vecka.
Maken: ja måndag em passar det för då kan jag lämna lastbilen.
En fd jobbar kompis som numera är bm på fl tycker att mån-ons passar bäst för då jobbar hon.