• Anonym (Ulle)

Avsaknad av spermier

Inget illa menat men hur känner era män för att bli "pappa" till en annan mans avkomma?
    Jag undrar helt seriös.

• Anonym (Ulle)
    NZZZZ skrev 2017-03-21 08:01:20 följande:
    Klart du får undra. Har fått frågan förut. Min man längtar lika mycket som mig. Han uttrycker längtan efter att få dela föräldraskap med mig och ser avkomman som hjälp till att få göra det. Vi har pratat så otroligt mycket kring det här. Jag ville vara säker på att han genuint vill och inte för jag längtar men har insett att så är inte fallet. Häromdagen sa han att han har så mycket kärlek inom sig som han längtar efter att få ge och jag kan inte göra annat än instämma. Jag har blivit chockad gång på gång över hur han resonerar och hur accepterande han är över sitt "öde". Han fick dock beskedet för flera år sedan så han har bearbetat tanken ordentligt. Han är otroligt säker på sig själv och uttrycker att han är inte mindre man för han saknar spermier och så är det. :) Vi längtar massor efter få dela livet ihop och därför spelar genetiken inte stor roll. Han är mitt livs kärlek och jag SKA ha honom som pappa till mina barn. :)
    Tack för ditt svar!
    Jag önskar er verkligen lycka till, ja alla i er sits också förstås. {#emotions_dlg.flower}
Svar på tråden Avsaknad av spermier