Avsaknad av spermier
Dessvärre inte.
Inseminerades igår...
Är det någon som använt ovitrelle? Känner ni av er ÄL med den? Kände inget denna omgång.
Dessvärre inte.
Inseminerades igår...
Är det någon som använt ovitrelle? Känner ni av er ÄL med den? Kände inget denna omgång.
Gjorde det första gången men inga känningar denna gång...
Nej. Dagen innan är ju ÄL+13 så borde funka bra. Har du några symtom? Hur många försök är ni uppe i?
Jag mailade kliniken ang att jag vill göra IVF om det inte funkar denna gång. Fick till svar av min läkare att det är för tidigt efter två inseminationen men att beslutet är mitt såklart. Visst kanske det är för tidigt rent försökmässigt men det är en process att stimulera, gå på VUL, åka ner till Danmark etc...
Okej. Tittar ni med ultraljud innan insemination? Så du kör 24 timmar efter ovitrelle med iui?
Det låter lovande! Jag provade testa 11 dagar efter återförande, fick positivt på digitalt. Att mensen inte kommit känns ju lovande, för mig betydde det graviditet! :)
Ok. Har dina ägg lossat vid den tidpunkten (när ni kollatera VUL?)
Jag skulle aldrig bli gravid 24 h efter ovitrelle då mina ägg inte släpper efter 36-38 timmar ens. Konstigt nog. Tror jag ägglossar väldigt sent.
Ja jag kände faktiskt en bubblande känsla nere i magen, men sen gjorde vi återföringen i naturlig cykel så då kunde jag ju säkert veta att det var min kropp som kändes annorlunda och inte på grund av extra hormomer.
Hoppas hoppas :) :)
Vad tråkigt! :/ kanske var det för tidigt?
Själv firar jag att jag gått in i vecka 13 med rosa flytningar som jag önskar med Allt jag har-inte blir röda. :(
Va tråkigt men testa imorgon igen! Stor kram
Förstår dig! Men vissa plussar på bim eller senare. Håller tummarna för dig!