Avsaknad av spermier
Så himla spännande!! Nu jädra ska det bli plus i tråden! Jag började med letrozolen i dag så inom några veckor är det förhoppningvis min tur att göra sista inseminationen. Heja alla!
Så himla spännande!! Nu jädra ska det bli plus i tråden! Jag började med letrozolen i dag så inom några veckor är det förhoppningvis min tur att göra sista inseminationen. Heja alla!
Vad roligt att vi är så många som är på gång!!
Hoppas hoppas på några plus här snart!!
Jag har faktiskt börjat svara ärligt på den frågan. Utelämnande, ja. MEN så obekväma alla som har frågat har blivit när jag sagt rakt ut att vi inte kan få biologiska barn och att vi inte vet om det kommer komma något ens.. Jag har blivit så trött på det!
Då har mitt ägg mognat till 17.5 mm. Insemination kommer ske troligtvis fre eller lör. Väldigt speciell känsla! Hur går det för er?
Jag hade 17.5 på cd 11, ska ta ovitrelle och insemineras på lördag. :) Ja vi ligger lika till. Var gör du behandlingen?
Ja precis det stämmer! Men om du gör VUL, varför tittar du med stickor? :)
Jag ska göra på Triangeln i Danmark. :)
Precis. 2 veckors lång väntan nu :) Hur går det?
Det gick bra. Vi var i Danmark igår, ägget skulle precis släppa. Känns overkligt att vi är igång. Efter 10 dagar med Gonal-f och Ovitrelle så känns det ?tomt? nu när alla hormoner börjat gå ur kroppen... Har du inte fått utslag alls trots att äggblåsan var 16 mm? Gör ni VUL innan inseminationen?