Avsaknad av spermier
Är det ett roligt jobb tycker du? Jag har känt att det blivit för mycket med jobbet tyvärr. Det är tufft och mår man då inte bra så funkar det inte alls.. Så visst har man haft tanke på att söka sig bortom yrket för att må bra igen, eller bättre. Du förstår nog vad jag menar!
Vi hade inte varit tillsammans särskilt länge när vi började försöka. Sedan 2015 ungefär. Sen fick vi beskedet i september 2017. Jag är 28 i år och sambon 30. Hur ser det ut för er?
Det är verkligen så! Det är en känsla av ensamhet som inte alls går att beskriva för någon annan. En känsla som man aldrig känt innan. Fruktansvärt! Men som du säger, det gäller att hitta der positiva i den här situationen genom att vara så tacksam att hjälp numera finns att få! Och på tal om forumet, här finns mycket att hämta!
Åh vad kul! Äntligen!! Längtar också tills vi är där! Provpapperna är på väg hem så det är på gång iaf! Kram
Vi är lika gamla! Och vi fick slutgiltiga diagnosen från TESA/PESA exakt samma månad och år som ni! Hur känner din man inför donation? Han har ju nyligen fått beskedet. Har ni gjort TESA?
Ja eller hur, känner även att förhållandet kommer vara stabilt när vi lyckats ta oss genom detta. Infertiliteten har stärkt oss som par, även om den varit påfrestande.