Avsaknad av spermier
Tack för alla grattis! Jag kommer fortsätta följa tråden och heja på er. Hur är status på er som är aktiva i tråden?
Moonwalker, hur gick din andra insemination?
Tack för alla grattis! Jag kommer fortsätta följa tråden och heja på er. Hur är status på er som är aktiva i tråden?
Moonwalker, hur gick din andra insemination?
Vår andra insemination misslyckades också. Känns som om jag aldrig kommer att bli gravid. Det enda som är positivt är att vi redan har betalat för fyra inseminationer, så nu får vi iaf valuta för pengarna...
Hur går det för alla här? Tänker på er alla!
Vi har gjort två försök. Vi har betalat för fyra, så två kvar...
Vissa familjer blir ju jättesura över att man kanske inte har tid för dem eller att de måste dela rum eller byta rum, medan andra är jätteförstående. Tyvärr är det många som tror att de bor på hotell, de ringer på personalen för att vi ska hämta vatten eller ta hand om barnet. Vissa förstår verkligen inte att barnet är deras eget ansvar. Att svara på de ringningarna tar mycket tid från andra som kanske behöver mer hjälp.
Nej, ingen av inseminationerna lyckades...
Tänker på er alla som kämpar! <3
Hej,
Jag har inte skrivit på familjeliv på ett tag, men har varit här inne mycket och läst och blivit så hjälpt av att läsa andras berättelser.
Jag och min pojkvän fick reda på att han inte har några spermier för 1,5 år sedan (han har en defekt på sin Y-kromosom, och den värsta kombinationen), jag har skrivit om hela vår resa i ett inlägg, och tänkte jag skulle dela med mig om den här, för er i samma sits)
nouw.com/miamariapetersson/how-we-got-pregnant-2--36889269
Jag vet vad ni alla känslor och tankar ni går igenom, det är så tufft, och jag är glad att detta forum finns där man kan kommunicera med andra. <3
Maria
Hej!
Är det någon som är aktiv i tråden? Hur går det för er?
Hej!
Här är vi under missfallsutredning, vi har fått fyra missfall av någon anledning.. väntar på kallelse till hystroskopi(som inte lär bli på ett bra tag). Men hittills är alla prover tillbaks normala så inga svar har vi fått än..
Hur är det med dig?
Roligt att den här långkörar-tråden börjar vakna till liv igen Jag var så van vid att se den på förstasidan av Svårt att få barn-kategorin. Som donator har jag sällan något att tillföra diskussionen, men jag tycker det är intressant att ta del av andras perspektiv och livberättelser runt det här ämnet.