mooonwalker skrev 2018-06-22 16:21:05 följande:
Ja ni har ju gott om spermier så om det mot förmodan inte skulle lyckas den här gången så kan ni försöka många gånger! =)
Du verkar mer påläst om medicinerna än vad jag är! Men det du skrev verkade stämma in på mig, iaf med mognaden. Jag fick visserligen fler ägg med Gonal F, men då var de ju tvungna att styra mitt äggplock efter min mans Microtese, så då var det nog svårare. Men jag fick ju massa mogna ägg då!
Jag har inte kollat vikten, men det känns lite, lite bättre idag. Kanske borde kolla iaf. Om jag skulle bli gravid så är det ju större risk för överstimulering. Jag har fortfarande ont, men inte alls som igår och i förrgår.
Har nog kikat runt på alla möjliga forum och bloggar .. Jag har nog haft hjärnan på högvarv kring hela IVF processen, säkert hunnit läsa allt samtidigt som jag bearbetat. Jag gillar att ha koll på alla olika tillvägagångssätt, känns som om man får mer "kontroll" över situationen då.
Det jobbiga nu är att stänga av det, för inom mig tänker jag hela tiden på det känns det som.
Hoppas i alla fall smärtan lägger sig för dig, idag har jag känt mig helt normal igen och det är skönt.
Men kring vikten, jag fick på papper ifrån läkaren- en lista att fylla i, just för att ha koll på vikten.
Hur känns lutinus so far?
För mig är det bättre än jag först trodde, men jag hinner ju ändra mig. Men trodde på mer kladd och svårigheter i humör osv.