mooonwalker skrev 2018-11-20 22:36:20 följande:
Ja, vi får försöka se det positiva i allt =) Nu hoppas jag bara att vi har mer flyt med resten också...Ja, jag tror också att vi kan göra fyra äggplock och förhoppningsvis får vi fler än ett bra embryo varje äggplock, så kanske fler än nya återföringar. Man kan ju i alla fall hoppas! Kul förresten att du fortfarande läser tråden! Har ni fortfarande kvar era strån om ni skulle vilja försöka er på syskonbehandling? Eller har ni tom embryon också i frysen?
Hej,
Vi fick 3 embryo till frysen o hade 3 strån kvar. Men vi beslutade att om det inte går vägen med det vi har i frysen så får det vara. Vill inte att det skall gå ut över vår son. Mådde väldigt dåligt under året vi var i ivf karusellen, mkt frustration o ledsen. Så vi valde att slänga stråna. Om vi mot förmågan behöver o vill så gör vi om allt igen. Min sambo tyckte inte att pesa/tesa var så hemskt.
Ruvar nu på en fryst embryo.
Har läst allt som skrivs i denna tråden. Vill gärna se hur det går för er o om de kommer in nya i forumet att man kan dela med sig av en lyckad behandling