Avsaknad av spermier
Hur kan de vara oense? Det ser man ju på VUL/genom blodprov? :) Hur känns det?! Vill med börja. Såååå redo!
Hur kan de vara oense? Det ser man ju på VUL/genom blodprov? :) Hur känns det?! Vill med börja. Såååå redo!
Bara för att man fick hem det positiva beskedet så ska något såklart krångla...
Fick mens i dag på dag 18(?!) och kliniken hade redan stängt så kan ju inte börja äta letrozol på söndag för har inte diskuterat med dom om jag kan börja behandlingen..
Mitt AMH låg på 9.08 och då misstänkte de PCO men de kunde inte se något via VUL... omvänd situation då!!
Alla prover var normala! Skrev ett till inlägg här, läs gärna :)
Åh nej vad tråkigt. Synd att kroppen inte kan klockan alla gånger. Har dom inget journummer du kan ringa eller nåt? Eller äta det på söndag och ringa dit måndag och fråga vad dom tycker? Känner inte till hur det funkar med just letrozol då jag aldrig haft det. Men lycka till i alla fall!
Btw finns det inget journr du kan ringa? Sa dem att behandling skulle ske i denna cykel? Har ni träffat kurator osv? Isf kanske du kan ta en tablett och ringa måndag?
Känner verkligen att jag har förtroende för det hon säger. Testar inseminationer men hänger inte upp mig på dem om de inte funkar helt enkelt. Tror Riga kan matcha donator med min mans utseende också :)
Då hade jag kört på! Allt är färdigt! Tar du en medicin och inget händer är det ingen fara, tkr du ska köra.
Nej, jag tycker inte det är läskigt. Vad syftar du på? :) Tror många kliniker utomlands dessutom är mycket bättre på just fertilitetsbehandlingar. Riga bland annat är ledande inom Europa :)
Hur gjorde du idag? Började du med tabletterna? :)
Håller tummarna för dig. Vet hur jobbigt det är med all väntan!
Det är ok. Försöker att inte tänka för mycket. Lutinus är ingen höjdare, tycker det är värre den här gången än förra. Men det är bara att låta tiden gå. Även om det går långsamt.....
Det är progestron. Det ska väl hjälpa till att bli gravid och att behålla graviditeten om jag förstått saken rätt. Har fått det båda gångerna i samband med ovitrelle.