Inlägg från: Anonym (åh) |Visa alla inlägg
  • Anonym (åh)

Ångrar abort fruktansvärt

jag är i en precis likadan situation... om det tröstar dig lite, att du inte är ensam..

gjorde abort för 2 månader sen, eftersom att vår relation behövde stärkas..mådde superdåligt efter det, med tanke på att det kan hända att det var min sista chans..jag fick aldrig något stöd och förståelse för hur jag mår från min pojkvän...och till slut så lämnade han mig när jag mest behövde hans stöd.
    så nu är man ensam med sin sorg..

hoppas att vi träffar snart var sin underbar man som kan väcka oss till liv:)

• Anonym (åh)
    Anonym (åh) skrev 2016-08-04 23:50:10 följande:

jag är i en precis likadan situation... om det tröstar dig lite, att du inte är ensam..

gjorde abort för 2 månader sen, eftersom att vår relation behövde stärkas..mådde superdåligt efter det, med tanke på att det kan hända att det var min sista chans..jag fick aldrig något stöd och förståelse för hur jag mår från min pojkvän...och till slut så lämnade han mig när jag mest behövde hans stöd.
    så nu är man ensam med sin sorg..

hoppas att vi träffar snart var sin underbar man som kan väcka oss till liv:)

har precis läst om att du träffat en sådan en redan! grattis! då finns det hopp!
  • Anonym (åh)
    Maple skrev 2016-08-05 02:35:04 följande:
    Jag hoppas verkligen att du kommer få rätt stöd snart om du inte redan har fått det. Det är sjukt jobbigt att gå igenom en sån här grej och speciellt ensam. Man har så mycket förhoppningar och besvikelsen och sorgen kan kännas övermäktig.. Det FINNS bättre människor än de som vi har råkat ut för, lyckligtvis, man får inte glömma det. Och du får lita på att det inte var din sista chans att få barn. Nu vet jag inte din situation (dvs. varför du skulle tro det), men våga tro och hoppas ändå! Jag trodde själv att jag inte skulle kunna bli gravid igen efter min förra abort (av någon anledning) men sen blev jag det på första försöket! Och då med rätt person.
    för min del känns det som att jag inte kommer att hinna träffa någon fin människa att skaffa barn med.. är 36 nu..och har typ 3-4 år på mig (min egen gräns), och absolut ingen kandidat i sikt... :(
  • Anonym (åh)
    Maple skrev 2016-08-14 19:36:28 följande:
    Oftast träffar man någon när man inte letar och innerligt känner att det är skönt att vara ensam. Konstigt! Men universum fungerar på ett knasigt vis.. Jag håller tummarna för dig och hoppas att allt går väl!
    tack så mycket!

att innerligt njuta ensamhet blir nog svårt, man lurar bara sig själv..men att ta det lugnt och köra sitt race, inte vänta på att något ska hända kan jag nog lova :)
Svar på tråden Ångrar abort fruktansvärt