BF Februari/Mars 2016 :)
Precis haft sån mensvärk att jag var tvungen att ta en alvedon. Tror ni jag behöver oroa mig. Tabletten har hjälpt, precis som när det varit riktig mensvärk. Så orolig att det är missfall....
Precis haft sån mensvärk att jag var tvungen att ta en alvedon. Tror ni jag behöver oroa mig. Tabletten har hjälpt, precis som när det varit riktig mensvärk. Så orolig att det är missfall....
Jag är i v. 5 (4+6) och har så svårt att sova! Var vaken till 05 i morse innan jag kunde sova. Kändes som att mitt hjärta slog "hårt" och kroppen kändes obehaglig. Annars har jag inga symtom förutom molvärk till och från och att jag hela tiden är sugen på kolsyrat vatten! Jag önskar man kunde känna sig trygg med att inte få missfall men oron finns där. När man läser trådar verkar det som att varannan kvinna får missfall. Jag hoppas att lilla pyret ska stanna! Och att min sömnbrist försvinner snart :)
Har startat en hemlig fb grupp för oss som har bf i mars :)
Bor i södra dalarna och här får man inte RUL förrän i v.18-20. Vill man ha tidigare är det privat som gäller. Inskrivning är heller inte förrän i v.13 för min del (trots en del mediciner).
Kommer troligen boka tidigare UL själv, för jag tror inte jag kan vänta så länge innan jag får se om där finns nån liten (har ju minimalt med symtom, även om stickorna (flera och av olika sorter) alla visade tydligt plus).