Inlägg från: Sannatakpanna |Visa alla inlägg
  • Sannatakpanna

BF Februari/Mars 2016 :)

aomj skrev 2015-07-08 17:12:01 följande:

Plussade idag, vecka 4+5. Missfall för två månader sen så hade varit skönt med lite pepp och stöd här när oron flyger på. Är ju fler än jag som oroar sig!
    BF 13 mars om allt går som det ska php2fRXoB55555.jpg

Jag hoppar också in här! Plussade igår, jag fick missfall för 6,5 vecka sedan och har inte haft mens emellan så har ingen aning om vilken vecka jag är i. Symptomen känns starkare nu än sist men känns svårt att ta in att jag är gravid igen. Har ett barn redan.
  • Sannatakpanna
    Miss D skrev 2015-07-17 00:25:00 följande:

Oro...jag hade mitt andra missfall söndag 14 juni (vecka 7) och nu är jag gravid igen, vilket inte var tanken. Väldigt mycket molvärk men i övrigt inga symptom, precis som i tidigare graviditeter, men jag är skraj att det är för tidigt. Någon som varit i en liknande situation? Något särskilt jag bör tänka på/göra?

Hej, jag fick missfall i vecka 7 i maj, blev gravid direkt efter och tror jag är i vecka 8 men måste boka en tid för vul för att få reda på mer exakt. Sedan vill jag veta att det faktiskt är en liten bebis på G inne i magen. Klart man är orolig liksom.. Vilken vecka tror du att du är i nu? Har du kollat så hcg värdet sjönk efter missfallet?

Och grattis till graviditeten :)
Svar på tråden BF Februari/Mars 2016 :)