Inlägg från: MejaKiZnic |Visa alla inlägg
  • MejaKiZnic

BF Februari/Mars 2016 :)

Lantlollan skrev 2015-08-10 09:13:21 följande:
    Gruppen är hemlig så ingen utomstående kan se något alls! Om jag ska kunna skicka en inbjudan behöver jag din mail - inboxa om du inte vill skriva ut den här. :)
    Skrev till dig :)
    080912 130524 BF160330
  • MejaKiZnic

Någon som sover dålig på nätterna? Jag vaknar hela tiden...
    Mår även illa, springer igenom butiken för att handla. Mår illa av bilder på mat, svårt när man har barn som behöver äta och man själv vill leva på yoghurt. Positivt är att jag nu fått tid för mitt första besök hos MVC, ska bli så kul. Hoppas den lilla mår bra.

Jag vill göra KUB, men ej hundra om vi kommer göra det

080912 130524 BF160330
  • MejaKiZnic

Klagoinlägg:
    Känner inte att jag räcker till, har två barn och den minsta är verkligen galen. Märker att mina föräldrar och svärföräldrar mer och mer drar sig undan. Blir nästan aldrig hembjuden mm längre....Min sambo är iväg veckovis. Så han är inte någon hjälp. Jag är som ett vandrande lik efter jobb men försöker ta ut ungarna till en lekplats 1 h varje dag. Illamåendet är inte bättre. Det är jobbigt men tänker positivt. Jag längtar redan väldigt mycket efter den lilla där inne. Upptäckte blod idag.....inte mycket men nu kommer man springa på toaletten hela tiden. Vet att det är vanligt men man kan inte låta bli.......

Hoppas ni andra mår bra och era små liv växer på :) längtar som en galning på rul.

080912 130524 BF160330
Svar på tråden BF Februari/Mars 2016 :)