Hur länge ska han jaga mig?
Ni har haft kontakt i två veckor och han vill flytta ihop? Och undrar om det är en annan kille du skulle träffa.. Ta det lugnt med den här killen. Jag får lite dåliga vibbar, sen kan han ju absolut vara en bra och fin kille men som sagt jag skulle varit lite på min vakt i början.
Och en sak till jag tänkte på är om ni blir tillsammans och flyttar ihop så småningom hur funkar han då med "jagandet"? Han kanske jagar/flörtar med andra tjejer.
Jag tycker är man intresserad så hör man av sig, inte att man kör massa spel och sånt.
Han vill flytta ihop på bara kort två veckors tid. Dessutom att ni endast har bara ''träffat'' via nätet/sms/telefonsamtal. Vad jag förstod det?
Han verkar också vara svartsjuk/paronoid. Så, jaha? Vad gör det om du skall träffa en kille i helgen?
Det behöver ju nte betyda att du skall ligga, eller liknade. Med det där killen du träffar i helgen. Och det gör väl inte heller något om du skulle göra det. Ni är ju inte ens tillsamans. . .
Nej, jag får bara dåliga vibbar.
Och om du börjar gilla han, tja. Det enda jag vill säga till dig är att vara försiktig!
Ge oss gärna uppdateringar under några veckors tid. Så får vi se mer om honom och hur han är . . .