• m2b

Vi med BIM i augusti

Hoppar in här. Mensen börjar idag. På väg komma igång Känns jättedeppigt och vill mest kasta in handduken. Vet vi prickade förra äl och trodde på denna månad.

Fjärde försöket nu. Äl planeras till 5e aug och BIM 19 augusti

• m2b
    Angdev skrev 2015-07-20 11:08:21 följande:
    Nix men Apiforce (bidrottninggele). Hur funkar rosenroten?
    vet inte om det fungerar alls! 

Läste bm rekommenderar man inte ska hålla på med naturläkemedel alls så vet inte.
  • m2b

Åh grattis till er gravida!!

Vd kostar lloyds gravtest? Går endast löpande butik eller?

• m2b
    Meli09 skrev 2015-08-03 08:49:25 följande:

Hej! Hoppar gärna in här. Har BIM den 16/8 och har nu i helgen testat mig med ÄL-stickor. I fredags var det negativt. I lördags morse såg man på stickan att det var på gång då färgen var nästan som teststrecket. På lördagkvällen var det ytterligare lite starkare och sen på söndag morgon var det positivt. Tog även ett test på söndagskvällen men då började strecket blekna. Men för att komma till saken så testade jag mig även samtidigt med clearblue digital-ägglossningstest och den har vid alla dessa tillfällen visat negativt?!?! Vad tusan beror detta på? Har jag haft någon ägglossning eller inte? Eller varför blev det så? Kan tillägga att jag testat mig med både det digitala testet och den vanliga stickan nu idag på morgonen och då var båda negativa.

Alltså vad mysko. Jag är oxå intresserad av om någon har svar på detta. Tror jag har positivt äl test med Testlagret idag. Har fått varje månad. Tänk om aldrig glad gubbe på det. Aldrig testat. Men vill springa och köpa ett test. Känns ju som cb inte borde ha fel?
  • m2b

Positivt? Gillar inte nr strecken är så svaga. Första månaden fick jag tjocka streck men inte de två senaste. Det ska va färgen som styr men är ju så mycket svårare se då!!

Är det för sent köpa cb och testa? När på dagen testar ni med dem? Hur länge håller miner från att kissa?

• m2b

Tog ett till äl-test idag. Ser ut att ha toppat igår men fortfarande starkt. Sexade inlördags, igår mån och idag. Ska man fortsätta LR räcker det tror ni?

• m2b
    Maalon skrev 2015-08-07 19:46:43 följande:

Jag är på gränsen att testa mig igen nu. Igår kände jag verkligen hur jag mådde gravid och idag är det ännu starkare.

Att säga att brösten ömmar är inte längre aktuellt, dom gör ont, svinont! Jag blir vrålhungrig på tre sekunder, kommer från ingenstans då. Om jag inte kan äta något då blir jag illamående en lång stund. Jag är trött fortfarande, inte lika illa som tidigare dock. 

Ska verkligen försöka hålla ut iallafall till imorgonbitti med att testa. Men jag köpte hem massa tester för att kunna testa mycket så kan hända att jag testar ikväll :)

Åh vad spännande! Låter som det är något. Håller tummarna
  • m2b
    Regnbågsfärg skrev 2015-08-10 09:09:19 följande:

Testade tidigt test idag 5 dagar före beräknad icke mens...
    Jag ser liiiitet men känner mig inte glad och inte ledsen. Ska testa på onsdag igen 3 dagar före bim...
    Orginalfärg på bilden är den översta phpOlTkoD37496.jpg

Ser något absolut! Spännande. Vad är det för test du testat så tidigt?
  • m2b

Säkert stått tidigare i tråden men vad kostar gravtestet från Lloyds. Funderar på köpa ett i veckan. Men ligger lite off placerat för mig geografiskt så vet inte.

Bara äl+7 med. Nu börjar tiden snigla ordentligt

• m2b
    Fian88 skrev 2015-08-10 10:42:07 följande:
    Två-pack kostar 129 har jag för mig!
    Åh tack då har jag ett hum. Ok pris ju. Kanske ska ta omvägen då om någon dag
  • m2b

Grattis till plussen!!

Nu har jag varit och handlat Lloyds med, kliar i fingrarna men får väntas lite, som att det kommer bli plus för är deras test :p

• m2b
    MoKa skrev 2015-08-11 13:38:34 följande:
    Haha jag står just och funderar på att köpa sådana också på vägen hem. Det verkar ju ge tur med sig i denna tråden :)
    He he. Ja verkar onekligen så! Hoppas på det här med. Kostade 129 för två. 79 för en! Köp köp. Vilken äl-dag är du på?
  • m2b

Äl+9. Slösade så klart ett test imorse. Kissade vid 03 inatt men tog inte testet förrän 07.30 så borde väl ändå räknas. Ingen chock det var negativt men man vill ju så gärna

Tycker veckan innan mena är olidlig. Jag mår illa på eftermiddagarna och ha molvärk. Men det gör jag alltid så inget annat än jobbiga pms symptom. Inte kul. Vill spola fram tiden även om det betyder ge sig på ett 5:e försök.

• m2b

På väg ge upp nu. Känns så hopplöst. Mensen är på intågande

• m2b
    frijdah skrev 2015-08-17 18:38:34 följande:
    Då är vi två! Men än är inte hoppet ute, hang in there!
    Vad är du på för försök? När är BIM? Fattar inte hur man ska orka månad efter månad. Hopp/väntan/förtvivlan. Usch.
  • m2b
    halo83 skrev 2015-08-17 18:54:04 följande:
    Samma här.. Bim på torsdag men känns kört. Neg på alla test utom på cb i går men de var nog ett spök
    Men då finns det fortfarande hopp! Ska hålla tummarna för dig. ?????
  • m2b
    frijdah skrev 2015-08-17 20:04:56 följande:
    Förstår inte heller hur man orkar varje månad, men vill man något tillräckligt mycket så vägrar man ge upp :). Försökt sedan i Maj i år, har bim nu på onsdag 19/8. Har haft en massa symptom men när jag vaknade idag hade jag en sjuk mensvärk och livmodertappen har öppnat sig så jag har i stort sätt gett upp hoppet denna månaden. Själv då?
    Första försöket va i april och det tog sig men blev ett mf och efter det nada. Tyckte haft lite blod när torkat mig och mensen är beräknad idag/imorgon så stämmer. Men man slutar ändå inte hoppas förrän blöder ordentligt. Sjukt egentligen. Tagit test i söndags som va neg. Ja ja. Psykiskt jobbigt är det tycker jag
  • m2b

Mensen kommer nu. Blöder. Så inget nu heller. Vi missar i alla fall inte äl. Men verkar kvitta tyvärr. Fan

Svar på tråden Vi med BIM i augusti