Vi med BIM i augusti
Hoppar in här. Mensen börjar idag. På väg komma igång Känns jättedeppigt och vill mest kasta in handduken. Vet vi prickade förra äl och trodde på denna månad.
Fjärde försöket nu. Äl planeras till 5e aug och BIM 19 augusti
Hoppar in här. Mensen börjar idag. På väg komma igång Känns jättedeppigt och vill mest kasta in handduken. Vet vi prickade förra äl och trodde på denna månad.
Fjärde försöket nu. Äl planeras till 5e aug och BIM 19 augusti
Någon som äter rosenrot?
Åh grattis till er gravida!!
Vd kostar lloyds gravtest? Går endast löpande butik eller?
Hej! Hoppar gärna in här. Har BIM den 16/8 och har nu i helgen testat mig med ÄL-stickor. I fredags var det negativt. I lördags morse såg man på stickan att det var på gång då färgen var nästan som teststrecket. På lördagkvällen var det ytterligare lite starkare och sen på söndag morgon var det positivt. Tog även ett test på söndagskvällen men då började strecket blekna. Men för att komma till saken så testade jag mig även samtidigt med clearblue digital-ägglossningstest och den har vid alla dessa tillfällen visat negativt?!?! Vad tusan beror detta på? Har jag haft någon ägglossning eller inte? Eller varför blev det så? Kan tillägga att jag testat mig med både det digitala testet och den vanliga stickan nu idag på morgonen och då var båda negativa.
Positivt? Gillar inte nr strecken är så svaga. Första månaden fick jag tjocka streck men inte de två senaste. Det ska va färgen som styr men är ju så mycket svårare se då!!
Är det för sent köpa cb och testa? När på dagen testar ni med dem? Hur länge håller miner från att kissa?
Tog ett till äl-test idag. Ser ut att ha toppat igår men fortfarande starkt. Sexade inlördags, igår mån och idag. Ska man fortsätta LR räcker det tror ni?
Jag är på gränsen att testa mig igen nu. Igår kände jag verkligen hur jag mådde gravid och idag är det ännu starkare.
Att säga att brösten ömmar är inte längre aktuellt, dom gör ont, svinont! Jag blir vrålhungrig på tre sekunder, kommer från ingenstans då. Om jag inte kan äta något då blir jag illamående en lång stund. Jag är trött fortfarande, inte lika illa som tidigare dock.
Ska verkligen försöka hålla ut iallafall till imorgonbitti med att testa. Men jag köpte hem massa tester för att kunna testa mycket så kan hända att jag testar ikväll :)
Testade tidigt test idag 5 dagar före beräknad icke mens...
Jag ser liiiitet men känner mig inte glad och inte ledsen. Ska testa på onsdag igen 3 dagar före bim...
Orginalfärg på bilden är den översta
Säkert stått tidigare i tråden men vad kostar gravtestet från Lloyds. Funderar på köpa ett i veckan. Men ligger lite off placerat för mig geografiskt så vet inte.
Bara äl+7 med. Nu börjar tiden snigla ordentligt
Grattis till plussen!!
Nu har jag varit och handlat Lloyds med, kliar i fingrarna men får väntas lite, som att det kommer bli plus för är deras test :p
Äl+9. Slösade så klart ett test imorse. Kissade vid 03 inatt men tog inte testet förrän 07.30 så borde väl ändå räknas. Ingen chock det var negativt men man vill ju så gärna
Tycker veckan innan mena är olidlig. Jag mår illa på eftermiddagarna och ha molvärk. Men det gör jag alltid så inget annat än jobbiga pms symptom. Inte kul. Vill spola fram tiden även om det betyder ge sig på ett 5:e försök.
På väg ge upp nu. Känns så hopplöst. Mensen är på intågande
Mensen kommer nu. Blöder. Så inget nu heller. Vi missar i alla fall inte äl. Men verkar kvitta tyvärr. Fan