• Ted19

Vi med BIM i augusti

Hoppar också in här. Bim 11 augusti. känner att jag har haft äl nu i dagarna och den här månaden kör vi med "varannan dag sex" istället för varje få se om det funkar ;)
    En fundering som jag har.. Är det någon som har hört att man ska ta det lugnt och inte träna för hårt och inte jogga etc. fr.o.m. äl och dagarna t.o.m. bim? Jag har en kompis som inseminerat sig och när hon var där sa sköterskorna det till henne.. Dom sa att det är större chans att ägget fäster då?? Hon blev gravid också så kanske stämde..

• Ted19
    Symetrical skrev 2015-07-30 06:23:18 följande:
    Jag är bara på äl +9 men fick ändå ett svagt plus på testlagret och betydligt starkare på Lloyds testa tidigt.
    Jag säger kör!!! Mer testande åt folket!
    Grattis till plusset! :) Vart köper man Lloyds testa tidigt om man inte har ett Lloyds i närheten? Samt hur tidigt kan man testa?
  • Ted19
    Anonym (Carro) skrev 2015-08-05 10:19:59 följande:

Trolig BIM idag, testade med CB imorse, visade GRAVID!!

BF 10-12 april enl olika uträkningar.

Stort grattis!! Hade du på "känn" att du skulle vara gravid? Några symptom? :)
  • Ted19

Är det nån som känner till detta test? Vad jag undrar är om det är värt att testa med detta på bim -4? Jag kan inte minnas vart jag har köpt det och har ingen bruksanvisning så vet inte om det testar 10 eller 25 hcg. Jag har inget annat hemma men skulle vilja testa imorgon bitti innan vårt besök kommer som ska stanna över helgen. Vill veta om jag kan ra ett glas vin oxå.. :)

• Ted19
    misslina skrev 2015-08-08 10:19:33 följande:

Det där tycker jag ser ut som ett plus!!!:):)

Helt klart ett plus. Grattis!
  • Ted19

Mensen kom som på beställning idag på bim. Men det visste jag redan eftersom jag gjort några tidiga test :(

Hoppar över till September tråden och önskar er alla som ännu inte passerat bim lycka till! :)

Svar på tråden Vi med BIM i augusti