Inlägg från: Anonym (Hoppas) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Hoppas)

Vi med BIM i augusti

Hej! Jag hoppar in här om det är okej?

! Jag har bim den 9/8 och hoppas innerligt på ett plus snart, tagit test i tre dansar men alla har varit neg vilket inte är så konstigt eftersom det är tidigt.

Jag har alla symtom man kan tänka sig för att vara gravid, kan man ha det trots att det är så tidigt? Eller är det hjärnspöken?

• Anonym (Hoppas)
    Solskenihjärtat skrev 2015-08-02 11:37:31 följande:

Suck, blir så less på mig själv...!

Gjorde ett gravtest imorse på äl+4, självklart supernegativt... Va likadant förra månaden, började testa på äl+5 och fick inget plus förrän bim+5 (slutade i missfall).

Varför plågar man sig på det här viset?? :D

Jag är exakt lika!! Jag har slösat över 600 kr denna månad på enbart gravtest! Började dagen efter äl och testar dagligen bim-5 idag! I morgon ska jag testa med testa tidigt stickor ;)
  • Anonym (Hoppas)

jag och min sambo har inte aktivt försökt bli gravida utan mer "händer de så händer det" jah har i flera månader vart lugn och inte tänkt på det men denna månaden har magkänslan att jag är gravid varit så stor, därför hr jag gjort tester varje dag sedan äl ;)
    idag är jag på bim-4 och fortfarande bara negativa tester, kan kroppen lura en såhär? jag känner alla symptom man kan tänka sig men ändå får jag inte ett positivt besked på stickan...

Svar på tråden Vi med BIM i augusti