• Louise87

Vi med BIM i augusti

Hej! Någon som har haft ilande känsla i äggstockarna efter ägglossning? Hade det några dagar, men har nu övergått till svag molvärk. (Om jag inte bara inbillar mig ;) ) har BIM 8/8!

• Louise87
    Villbligravidnu skrev 2015-08-04 18:19:42 följande:

Jag hade det båda mina graviditeter

Åh! Tack för ditt svar! Känns lovande! Molvärken avtog igår men tycker den är tillbaka idag. Den kommer och går lite. Ska försöka att hålla mig från att testa till iaf fredag, BIM-1.

Första barnet, så man vet ju inget från tidigare graviditeter. :)
  • Louise87
    Anonym (oooops?) skrev 2015-08-06 19:54:59 följande:

Jag borde ha BIM på lördag, känns som det är på G också - mensvärk och idag ömmande bröst. Men symptomen är ju desamma när jag är gravid så känner mig fortfarande inte säker åt något håll. Väntar dock med att testa. Orkar inte med hjärtattacksminuterna innan resultatet kommer. Känns lugnare att antingen upptäcka att mensen plötsligt har kommit eller att den helt enkelt inte kommer och BIM passerar. Haha!

Har också BIM på lördag. Men bestämt med killen om att testa imorgon bitti. Har haft gravidsymptom med molvärk från och till hela veckan. Så vill kolla om det går att se något imorgon. Ska på middag imorgon, så vill veta om jag helt ska avstå från vin, eller bara ska bara försiktigt! ???? vet dock inte vad jag ska säga vid middagen om jag är gravid, vill inte berätta än.
  • Louise87

Fick mensen igår på BIM, så bara att ta nya tag. Men var ju bara första riktiga försöket. :)

Svar på tråden Vi med BIM i augusti