Inlägg från: MartinaLarsen |Visa alla inlägg
  • MartinaLarsen

Vi med BIM i augusti

Är på äl+7 idag och har så ont i mina bröst haft det i några dagar de känns tunga och fylliga..

Har haft som mensvärk i några dagar med så jag håller tummarna :) den är inte värre än mensvärken dock gör den sig påmind hela tiden :)

Är 6e försöket och första barnet :)

• MartinaLarsen
    Maalon skrev 2015-08-04 20:31:47 följande:

Samma äl-dag som mig :) När beräknar du bim? 

Jag är också svintrött verkligen, kan inte minnas senaste gången jag var såhär slut efter att ha kommit hem från jobbet. Lite ömma bröst och lite ryggvärk ( som lika gärna kan ha kommit från obekväm sittställning igårkväll). Däremot har jag en tung känsla i magen, nästan lite som om jag är orolig. Det känns som om organ jag inte kan styra över är spända. 

Första barnet för oss också. Har kört på "händer det så händer det"-sen juni 2014 men 2a ordentliga försöket med äl-tester osv. Kul om vi kan följas åt iom att vi antagligen har bim ca. samtidigt :)

Hur gamla är ni?

Jag blir 25 imorgon :P haha själv då?

Jo vi började förra året vid den här tiden då jag fick missfall men mest kört händer det så händer det. Började med äl tester i januari när jag började nytt jobb, köpte hus i samma veva och flyttade i april så vi tog en pause i april ungefär till ja nu.. Eller det är mer vi försöker eller låter det hända när det händer utan äl tester och måsten sex :) men tar ibland äl tester för att hålla lite koll :)Bestämt oss för att gifta oss nästa sommar (får jag något annat att tänka på) så jag hoppas det har tagit sig ändå ????

Har bim 12/8 om jag räknat rätt ????

Ja det skulle vara roligt att följas åt :)

Jag kommer inte heller ihåg när jag var såhär trött senast :/

Väntar du till bim eller kommer du testa tidigare?
  • MartinaLarsen
    Maalon skrev 2015-08-04 21:28:47 följande:

Haha nämen, grattis några timmar i förskott :) Jag blir 24 i december :)

Uff, beklagar missfallet :/ Låter som ni har rätt tänk, vi försöker tänka likadant, men blir ändå det där med "måste-sex" under äl, önskar att jag kunde tänka mer chill om allt.. 

Cirka då jag beräknar bim också, 11-12 typ :) Har haft så himla lång cykel efter pillerstopp, runt 50 dagar. Så äl skulle egentligen inte varit förrän 13/8, men nu blev den ju betydligt tidigare så är lite osäker på när bim blir :p 

Ska försöka ha is i magen och testa första gången 12e, men nu har sambon börjat prata om att "kanske vi ska testa imorgon" haha, så svårt att hålla sig, men ska försöka stå ut :P Hur gör du? 

Man tackar ???? haha tack men jag är alltifrån chill ???? men försöker så sysselsätter mig med annat för att inte bli tokig ???? har köpt en målarbok för vuxna med och ska lära mig sy ???? haha!

Ska ha fest på lördag så får väl bli då ????

Känns som en evighet, samtidigt är jag nyfiken men är också livrädd ????

Ja men vad kul då har vi ju ungefär samtidigt ???? håller jag tummarna för oss båda ????
Svar på tråden Vi med BIM i augusti