Inlägg från: Babydreamer |Visa alla inlägg
  • Babydreamer

Vi med BIM i augusti

Hoppar in här. Har BIM 14/8. På våra sons 3 årsdag.

Fick ett MA för ganska exakt ett år sedan och ett MF i januari dagen innan min födelsedag...

Lyckades pricka in ägglossning med all säkerhet denna gång och hoppas innerligt att det tagit sig.

Känner mig dock orolig eftersom jag inte känner likadant som jag gjort dom 2 senaste graviditeterna då jag vetat att jag var gravid innan jag ens testade. Dock är jag väldigt lättretad, trött till tusen och lite tung i tjejmagen.

• Babydreamer

BIM idag. Har lite mensvärk så inväntar bara att det börjar blöda inga känningar som skulle tyda på en ev graviditet iaf...

• Babydreamer

Hmm... Mensvärk då och då idag varav riktigt kraftigt imorse, men fortfarande inte börjat blöda. Brukar börja blöda nästan samma sekund som mensvärken sätter in...

• Babydreamer

Fortfarande ingen mens. Tidigt imorse så fick jag mensvärk plus en skarp stickande känsla i livmodern precis som om någon stack mig med en nål inifrån. Är på äl +11 idag och BIM. Dock har jag ingen som helst aning om hur lång lutealfas jag har då detta är första gången med ÄL test. Med lite tur så kanske det var ägget som fäste som jag kände och inte ett tecken på att mensen är på g. Hoppas iaf på det men är helt inställd på att mensen kommer vilken dag som helst. Men hade varit häftigt om ägget fäste idag eftersom sonen fyller 3 år idag

• Babydreamer

BIM +2, ÄL +13, cykeldag 38 men ändå negativt gravtest imorse. Känner mig verkligen gravid och de senaste gångerna jag känt så har jag verkligen varit gravid, tyvärr slutade de graviditeterna i ma och mf ????

• Babydreamer
    mammaA93 skrev 2015-08-17 17:13:17 följande:

Hur ska jag tolka det här?

BIM på torsdag.

Inte morgonutin utan taget nyss.

Ser ev något svagt. Testa igen på morgonurin
  • Babydreamer

Jag ger upp är på ÄL +15 idag, och cykeldag 40 idag.... Negativt gravtest imorse. Nu får fan mensen ta och komma så vi får ta nya tag... Denna vänta är olidlig...

• Babydreamer

Har beställt 2 testa-tidigt graviditettester från gravidkollen så nu borde mensen komma idag eller imorgon bara för det..

• Babydreamer

Å där kom mensen på cykeldag 42 Fan....

Svar på tråden Vi med BIM i augusti