• LizaMaria

Vi med BIM i augusti

Hej,

Håller tummarna för er alla!

Jag är också ny här, har precis börjat försöka inför ett tredje barn. Jag hade en hormonspiral för första gången efter barn nr.2 och blev väldigt överraskad när min mens kom tillbaka efter bara tre dagar - min mens försvinner helt när jag har preventivmedel. Så vips har vi nu avverkat vårt första sexmaraton på väldigt länge ;) och är idag äl+2. Beräknad BIM 30:e aug.

Jag är chockad över hur tiden bara stannar upp Direkt och sekunderna känns som timmar. Botemedlet blev att kasta sig in hit och skriva av sig lite :)

• LizaMaria

Jag vet att jag inte kan hålla mig, så jag har inte köp hem något graviditetstest än. Mitt mål är att tidigast testa på BIM-4. Försök hålla ut några dagar till! Jag testade förtidigt med min nr.2 och fick negativt, men någon dag senare fick jag ett plus. Kommer dock inte ihåg exakt dagar där.

Man ska bara hitta något att distrahera hjärnan med så att dagarna springer iväg lite fortare :)

Kanske börja titta på en ny spännande serie :)

mariatheresia skrev 2015-08-18 21:36:18 följande:

Jag hade också hormonspiral men fick äl direkt och har inget minne av att den känts så innan, är på äl +5 nu tror jag men vet inte hur min cykel funkar har bara haft pytteblödningar ganska oregelbundet men gissar på 28 dagar och det börjar klia i fingrarna nu harju test hemma både stickor och cb digital, när hade ni testat? Vet ju inte när bim är liksom

• LizaMaria
    halo83 skrev 2015-08-19 05:49:18 följande:

Eh, tempen dök inte under linjen idag som ALLTID dagen innan bim.. Jag var ju så säker... Jahopp, nu då? Bim-1 idag...

Håller tummarna!!!
  • LizaMaria
    thortyra skrev 2015-08-19 17:07:38 följande:

bim fre,lör gjorde test i dag och öppna det och fick syn på 2 klara streck.mår illa i flera dagar. sedan har jag räknat i graviduträknare o borde va i v 4.

????????????????????????
  • LizaMaria
    thortyra skrev 2015-08-19 17:07:38 följande:

bim fre,lör gjorde test i dag och öppna det och fick syn på 2 klara streck.mår illa i flera dagar. sedan har jag räknat i graviduträknare o borde va i v 4.

Grattis!! Jag gjorde klappande händer tidigare! Men det gick visst inte, blev en massa frågetecken.
  • LizaMaria
    Sessie skrev 2015-08-19 19:51:50 följande:

Har aldrig fattat den där uträkningen! =)

Jag borde isåfall vara ÄL+3 idag då men får ju fortfarande positiva äl-test så jag vet inte hur jag ska räkna? haha!

Jag är också på äl+3. Jag tog mina ägglossningstest mellan kl 19-20 varje dag. Test strecket var ett litet spökstreck varje dag tills plötsligt en dag då det var typ två lika starka streck. Följande förmiddag var jag jätte öm längst ner i magen. Nästa äl-test visade bara spökstrecket igen.

Nu tar jag inte fler äl-test utan väntar ut dagarna - tick tack tick tack - det är ju en halv evighet kvar innan det är lönt att grav-testa.

Du kanske släpper mer än ett ägg :) vem vet.
  • LizaMaria
    Adorii skrev 2015-08-20 11:38:54 följande:

Idag var testet starkare än igår!!

Då är det nog något pågång! :)
  • LizaMaria

Snart, snart, snart vill jag grav-testa!

Jag bör vara på äl+7 idag, så jag hade så gärna velat ta ett tidigt test imorgon. Vi får se, imorgon eller på tisdag blir det nog.

• LizaMaria

Hej hej,

Grattis till alla plus och kramar till alla som fått mens!

Jag är idag på äl+10 och fick ett väldigt blankt test imorse. Jag tror inte jag e gravid, men hoppet försvinner ju inte förrän mensen kommit. Tror jag har BIM typ på söndag.

Det är ju inte konstigt om det inte gått på första försöket. Hade bara varit såå skönt att slippa vara gravid på sommaren, jag svullnar upp till en flodhäst - hade gärna sluppit det, men men jag får väl semestra norrut isåfall :)

Svar på tråden Vi med BIM i augusti