Vi med BIM i augusti
BIM 24 augusti, jag har alltid drömt om ett majbarn.. långt innan jag träffade min sambo och började prata barn. Nu blir det vårt fjärde försök, hoppas så innerligt att vi får ett plus i augusti..:)
BIM 24 augusti, jag har alltid drömt om ett majbarn.. långt innan jag träffade min sambo och började prata barn. Nu blir det vårt fjärde försök, hoppas så innerligt att vi får ett plus i augusti..:)
Vaknade före väckarklockan av att sambon tog initiativet och viskade : Jag tycker vi ska göra ett försök att få till våran bebis..!
Nu får jag stressa för att hinna till jobbet, men vad gör det hehe :)
ÄL nu i dagarna, ingen koll alls riktigt denna månad. Har försökt släppa hetsen och det känns mycket bättre, vi har legat när vi känt för det och inte bara gjort det för att göra det. Känner mig väldigt lugn inombords och håller självklart tummarna att vi får ett plus i slutet av månaden. Sambon har flera gånger drömt att jag outa våran graviditet för hela hans släkt på en tillställning som hans släkt har i slutet av augusti. Innan jag ens hade berättat för honom, håller tummarna att han har rätt i att jag kommer vara gravid då :)
BIM om en vecka, Måndag den 24/8. Jag som inte hade tänkt testa något innan BIM den här gången funderar på att testa på fredagsmorgon då vi är bortbjudna på kvällen. Vill inte dricka alkohol i onödan :)
Inga symptom alls,
Inga symptom alls, bim-5 :(,
Håller precis på att ta ett test på BIM-4
[quote=75658858][quote-nick]Maka94 skrev 2015-08-20 10:08:23 följande:[/quote-nick]
Jag som alltid varit en frukostmänniska åker nu iväg på jobbet utan frukost i magen. Suttit och stirrat på frukosten i över en halvtimme.. Mår bara fruktansvärt illa, sen om jag har ätit nått konstigt igår eller om det är ett symptom det återstår att se :(
Mensen kom idag, likaså dunderförkylning och feber. Jag vill bara bryta ihop!