Vi med BIM i augusti
Hej, hoppar in här :) Har bim 25/8, kan bli ändrad då jag försöker mig på att tempa äl denna månaden. 5 försöket till syskon.
Hej, hoppar in här :) Har bim 25/8, kan bli ändrad då jag försöker mig på att tempa äl denna månaden. 5 försöket till syskon.
Idag är jag på dag 14 i cykeln har fortfarande inte fått någon temphöjning....kanske därför det inte tagit sig ännu då jag trott att jag har äl på dag 12. Jag har haft äl flytningar i 4 dagar nu så borde väl få en höjning snart? Ligger på 36.1, hur mycket behöver den gå upp för att jag ska veta att jag haft äl? Såååå många frågor här nu haha. Vi har iaf sexat 5 dagar i rad nu!
Grattis till alla plus! Härligt att det är så många denna månaden :)
Jag kunde inte hålla mig till på fredag. Va sugen på att ta ett glas vin ikväll, men får nog ändra på den tanken
Men va hände här? Sov ordentligt och tog tempen samma tid som vanligt....
Jag har haft rejäl molvärk sedan äl +4 så jag tog ett test idag på äl +7 (så nyfiken). Och man kan ana ett streck, om än mycket mycket svagt. Får testa igen på fredag....eller om jag kan hålla mig till söndag! ;)
Eh, tempen dök inte under linjen idag som ALLTID dagen innan bim.. Jag var ju så säker... Jahopp, nu då? Bim-1 idag...
Tog mitt andra test idag och det blir inte starkare! Det är fortfarande så svagt att jag inte ens får det på bild. MEN jag vet också att jag bara är på äl +9 så känner mig rätt löjlig när jag deppar ihop för än finns ju hopp.
Har BIM på måndag men kunde inte hålla mig imorse. I tisdags hade jag värk i livmoderstrakten hela dagen, utan att känna efter överhuvudtaget utan det var supertydligt och kändes som lättare mensvärk, och det har fortsatt till och från sen dess. Även bröstvårtor som kliat så mycket att jag fått sår!! Kliar liksom inuti!?!?
Här är testen, känns som att det är något men vet inte om jag bara inbillar mig för att jag vill se. Någon som vill kika och göra mig lite klokare? Känns för övrigt som att man ser mer på mobil än dator!!
Original
En redigerad
Och en som jag la jäms med ett gammalt ÄL-test mest för att markera var skuggan/strecket syns
Sååååå, inbillar jag mig?
Här kommer bilden med... Haha
Fick mens idag så hoppar över till september tråden. Lycka till alla andra :)