• HCS

Vi med BIM i augusti

Hej!

Hoppar med här. Fick ett MA för tre veckor sedan i v 15 men graviditeten hade avstannat i v 10. Blev medicinsk behandling och skrapning. Väntar nu på äl igen då vi planerar att prova direkt. Bör få bim i slutet av månaden!

• HCS
    Malin 845 skrev 2015-08-18 10:05:57 följande:
    Nu börjar jag ärligt talat bli trött på att aldrig få något svar i tråden :(. Ställer frågor och ingen svarar.. :(
    Dagens sticka idag, känns kört då de blir svagare istället för starkare..
    Jag skulle tro att du hade toppen mellan 14-15 aug. Känner du av ägglossningen? Själv fick jag inte heller fullt utslag med tl äl stickor nu denna månad men fick rejält ont i magen som jag brukar några timmar efter det starkaste jag fick nu som är ungefär som ditt starkaste. 

Det är ju ganska långt hopp mellan kl 22 den 14e och kl 15 den 15e toppen kan ju varit där emellan.
  • HCS
    Malin 845 skrev 2015-08-18 11:28:01 följande:
    Ja det är möjligt, tempen har inte blivit så hög men har haft äggviteflytningar sen den 13/8. Men konstigt att inte äl testerna är starkare då. Ja runt när äl skulle varit enligt NC så hade jag molnande värk. Och även förra veckan så kände jag stickande molnande värk :). Ja det kan ju ha varit det, inte så lätt att ta äl tester på jobbet :P så blir inte vid samma tid..

Men jag har haft rikligt med flytningar innan och under helgen så kan ha varit att äl var 14-15/8 då :) men hur vet jag det då? Har bara myst en gång runt det datumet :/
    Bara vänta och se antar jag. Håller tummarna! Hade själv ägglossning den 15e och bim den 22a..
  • HCS
    Fsake skrev 2015-08-17 23:04:17 följande:

Just haft äl, nu nedräkning till BIM. Har inte tempat eller ältestat denna månad. Inte heller varit så aktiv på FL. Fjärde försöket. Hoppas på detta försök

Väntar också.. Bim den 27e. Äl +3 idag.  så jobbig väntan. Gäller att försöka fokusera på annat och heller inte vara här inne för mycket kanske... Lycka till!
  • HCS
    HCS skrev 2015-08-18 13:07:51 följande:
    Bara vänta och se antar jag. Håller tummarna! Hade själv ägglossning den 15e och bim den 22a..
    Bim den 27e , skrev fel!
  • HCS
    Kissemiss skrev 2015-08-18 20:37:44 följande:

Kan man verkligen inte testa tidigare än BIM? En vecka kvar ju.. Är på ägglossning +6 idag...

misslina skrev 2015-08-18 20:44:51 följande:

På cb digital med veckoindikator kan du testa från bim -4.

Jo du kan testa.. jag brukar få svagt på äl+8-9.. DÄREMOT brukar inte det digitala visa förrän på bim för mig. Det kräver mer. Har fått neg på det och svaga streck på andra test i samma urin.

Lycka till!!
Svar på tråden Vi med BIM i augusti