Inlägg från: LillaEochP |Visa alla inlägg
  • LillaEochP

Vi med BIM i augusti

Hej på er!

Har hållit mig undan lite denna gången för att jag känner att jag stressar upp mig lite väl mycket när jag följer trådarna för varje inlägg men nu tänkte jag fråga om lite hjälp!

Har alltid känt av min ägglossning och har regelbunden cykel på 29 dagar men bestämde mig denna månaden för att testa Ägglossnings-test för att maxa chanserna. Dom har varit självklara negativa i 6 dagar (började testa tidigt för säkerhets skull) men idag när mina vanliga ägglossningsymptom kom i vanlig ordning på jobbet ("feber", illamående och lite molvärk) så tänkte jag att testen måste varit lite missvisande eftersom att det borde vart starkare igår i såna fall men fick mig en liten chock när dagens blev så här starkt direkt, är inte detta positivt!?

• LillaEochP
    LillaEochP skrev 2015-08-10 20:24:39 följande:

Hej på er!

Har hållit mig undan lite denna gången för att jag känner att jag stressar upp mig lite väl mycket när jag följer trådarna för varje inlägg men nu tänkte jag fråga om lite hjälp!

Har alltid känt av min ägglossning och har regelbunden cykel på 29 dagar men bestämde mig denna månaden för att testa Ägglossnings-test för att maxa chanserna. Dom har varit självklara negativa i 6 dagar (började testa tidigt för säkerhets skull) men idag när mina vanliga ägglossningsymptom kom i vanlig ordning på jobbet ("feber", illamående och lite molvärk) så tänkte jag att testen måste varit lite missvisande eftersom att det borde vart starkare igår i såna fall men fick mig en liten chock när dagens blev så här starkt direkt, är inte detta positivt!?

bilden kom inte med...

• LillaEochP

Har BIM på måndag men kunde inte hålla mig imorse. I tisdags hade jag värk i livmoderstrakten hela dagen, utan att känna efter överhuvudtaget utan det var supertydligt och kändes som lättare mensvärk, och det har fortsatt till och från sen dess. Även bröstvårtor som kliat så mycket att jag fått sår!! Kliar liksom inuti!?!? 

Här är testen, känns som att det är något men vet inte om jag bara inbillar mig för att jag vill se. Någon som vill kika och göra mig lite klokare? Känns för övrigt som att man ser mer på mobil än dator!! 

Original

En redigerad 

Och en som jag la jäms med ett gammalt ÄL-test mest för att markera var skuggan/strecket syns

Sååååå, inbillar jag mig?

• LillaEochP
    LillaEochP skrev 2015-08-21 10:48:14 följande:

Har BIM på måndag men kunde inte hålla mig imorse. I tisdags hade jag värk i livmoderstrakten hela dagen, utan att känna efter överhuvudtaget utan det var supertydligt och kändes som lättare mensvärk, och det har fortsatt till och från sen dess. Även bröstvårtor som kliat så mycket att jag fått sår!! Kliar liksom inuti!?!? 

Här är testen, känns som att det är något men vet inte om jag bara inbillar mig för att jag vill se. Någon som vill kika och göra mig lite klokare? Känns för övrigt som att man ser mer på mobil än dator!! 

Original

En redigerad 

Och en som jag la jäms med ett gammalt ÄL-test mest för att markera var skuggan/strecket syns

Sååååå, inbillar jag mig?

Ingen???
  • LillaEochP
    mariatheresia skrev 2015-08-21 11:59:13 följande:
    Tyvärr ser lika blankt ut som mitt i morse
    Tack för titten! :)

Hjärnan spelar ju en ett spratt när man vill såhär mycket!
  • LillaEochP
    waan skrev 2015-08-21 15:10:21 följande:
    Alltså så där ser mitt test ut! Tycker mig verkligen se ett streck på både ditt och mitt. Om det är önsketänkande eller ej vet jag inte ;) Blir tokig på mig själv.... Jag ska ta ett test imorgon också. Jag har bim på tisdag!
    Haha skönt att man inte är ensam med att se i syne (eller ha sjukt bra syn..)!! ;)
    Tänkte också ta imorgon igen och se om det är någon skillnad!
  • LillaEochP

Okej, kan köpa att man inte såg på testet igår för det var så svagt att jag själv knappt såg i verkligheten. Men idag ÄR det starkare! Ser ett streck även om testet ligger en bit ifrån mig, inget överanalyserande alltså. BIM-2. Tror dock inte på något förrän det visas Gravid på clearblue men det sparar jag till måndag tidigast!

Två bilder i olika ljus. Vad säger ni experter??

• LillaEochP
    Symetrical skrev 2015-08-22 08:51:46 följande:

Tycker att det översta är ganska tydligt!

Åh vad kul att du också ser! Helt galen är man ju inte då i alla fall! :)
  • LillaEochP
    HCS skrev 2015-08-22 12:33:52 följande:

Hej Tjejer!

Någon som ser något? Jag tycker mig ana.. 

Jag anar också något! :)
Svar på tråden Vi med BIM i augusti