Inlägg från: sommarblomma1 |Visa alla inlägg
  • sommarblomma1

Vi med BIM i augusti

SamsonS skrev 2015-07-28 17:23:00 följande:

Har ju nyligen tagit ut min kopparspiral, närmare bestämd 1,5 vecka sen. Har sen jag satte in den haft väldigt långa cykler, på ca 36-40 dagar. Finns det chans att det går tillbaka nu till en normal 28 dagars cykel som jag hade före min förlossning för 4 år sen? Hann inte få någon mens innan jag satte on spiralen då, så vet iofs inte om cykeln har ändrats pga graviditet och förlossning...

Tog som sagt ut den för 1,5 vecka sen, har BIM 20/8. Har idag börjat känna av en molande värk. Ni som tidigare haft kopparspiral, hur har det känts efter ni tog ut den? Skillnad på cykel eller annat ni tänkte på?

Då kopparspiralen inte påverkar ägglossningen så är det säkert så dina cykler ser ut nu så jag hade utgått från det!
  • sommarblomma1

Min kropp är mer konstig än någonsin men nu på dag 38 i cykeln så fick jag positivt (eller?) på äl test. Räknat från stt ägget släpper imorgon så blir bim den 14:e augusti!

• sommarblomma1
    sommarblomma1 skrev 2015-07-30 09:50:14 följande:

Min kropp är mer konstig än någonsin men nu på dag 38 i cykeln så fick jag positivt (eller?) på äl test. Räknat från stt ägget släpper imorgon så blir bim den 14:e augusti!

• sommarblomma1
    Liam05 skrev 2015-07-30 15:12:27 följande:

phpfLv4gX26878.jpg

BIM-3 ingen mer värk men blöder klart rött blod, missfall på g?

Tycker det ser för starkt ut för att vara missfall. Men ta ett nytt test om några dagar och se om det blivit svagare.
  • sommarblomma1
    Angdev skrev 2015-07-31 11:33:40 följande:

Det är detta som kallas för ökning va? ;) phpY5L7Rp70240.jpg

Absolut positivt så äl är nog imorgon eller söndag :) bara att ligga i! Jag har fått samma resultat igår och idag med tempdipp idag så tror ägget släpper närsom
  • sommarblomma1
    Missii skrev 2015-08-01 08:54:24 följande:

Har en fruktansvärd äl-värk denna månaden. Känns precis som mensvärk, ont i tjejmagen och bak i ryggen. Har aldrig vart med om tidigare. Vad kan det bero på? Någon som vart med om liknande?

Har samma här och fått fullt utslag på ältester tre dagar i rad. När släpper ägget egentligen? Seegt!
  • sommarblomma1
    halo83 skrev 2015-08-05 22:04:00 följande:

Åh gaaaaaalen äl värk nu!! Hugger som fasiken i magen å jag har t o m ont i blygdbenet så de e svårt å gå. Sugen på å ligga? Not so mutch... Om vi låg igår och ligger i morgon borde det väl teoretiskt finnas en chans ändå?

Aldrig haft så här ont så hoppas på super super fertila ägg ;)

Jag hade oxå väldigt ont denna äl och fick med hoppa över en dag men tror inte det gör så mycket! De små rackarna kan ju överleva länge :)
  • sommarblomma1
    Humlan26 skrev 2015-08-05 22:26:52 följande:

Någon som testat att känna på livmodertappen för att veta vart i cykeln ni är?

Tycker det är alldeles för svårt att känna. Möjligtsvis hur öppen den är men annars tycker jag inte det varit så mycket skillnad :)
  • sommarblomma1
    Elyssa81 skrev 2015-08-09 10:40:20 följande:

Fick såhär idag, men känns som att mensen ska komma! phpu6QtJt59211.jpg

Grattis det där är utan tvekan positivt! När är bim?
  • sommarblomma1
    Malin 845 skrev 2015-08-09 15:12:30 följande:

Kan jag få lite hjälp?

Låg fertilitet femte dagen i rad. Och NC har tagit bort äl helt och hållet denna månaden. Tempen har inte spikat upp så äl har kunnat märkas av :( har jag ingen äl då? :( vi har inte myst inför väntan på äl (och mycket jobb hela veckan).. Endast förra veckan då vi trodde den var..
    Men kan äl komma nu eller är det kört?? :'( phpUnA9rc69496.jpg

Äl kan såklart komma ändå! Bara fortsätta testa med ältester då och då skulle jag rek.
  • sommarblomma1

Idag dippade min temp så mensen är nog på intågande. Hoppar till bim september om där finns någon sådan grupp?

• sommarblomma1
    sommarblomma1 skrev 2015-08-13 06:19:33 följande:

Idag dippade min temp så mensen är nog på intågande. Hoppar till bim september om där finns någon sådan grupp?

Mensen kom en timma senare! Hoppas jag inte ser så många här i septembertråden!
  • sommarblomma1
    Sajocawa skrev 2015-08-14 19:15:20 följande:
    Hehe nu fick ju till och med jag lite hopp... Är inne på cd 33 idag och väntar på äl :(
    Jag hade på dag 40!
Svar på tråden Vi med BIM i augusti