Inlägg från: Anonym (otålig) |Visa alla inlägg
  • Anonym (otålig)

Vi med BIM i augusti

Anonym (oooops?) skrev 2015-08-04 07:47:27 följande:

Otålig: Ett plus är väl ett plus är väl ett plus? ???? Jag hade testat eftermiddag igen om jag var du, och imorrn och imorrn eftermiddag och förhoppningsvis kunna njuta av ett plus som bara blir starkare. Efter BIM och med ert redan pos test behöver du ju inte vänta tills morgonurin. Testa på å go nuts säger jag ????

Hahah min man mena samma å högst troligt är det sista gången vi upplever det här så jag får "go nuts" bäst ja vill
  • Anonym (otålig)

Försöker lägga in en bild, det är ett riktigt spök streck, jag har alltid trott att antingen så ser man ett + eller så gör man inte helt enkelt...

• Anonym (otålig)

Det är lite lusigt, jag är skelandes å har en del brytningsfel, jag ser inget med vänster öga men jag ser när jag byter till höger öga
    Är det vi som inbillar oss, ett nytt test i kväll kommer definitivt att tas

• Anonym (otålig)
    Anonym (Bim 3 augusti) skrev 2015-08-04 09:01:34 följande:

Här kom mensen idag usch fy vad tråkigt.

Jaha då blir det väl att på de igen

Tråkigt! <3
  • Anonym (otålig)
    Pluttan skrev 2015-08-04 20:15:20 följande:
    Jag tycker mig se ett svagt streck. Men ta ett nytt om ett par dagar för säkerhets skull. Håller tummarna.
    Om ett par dagar, är du tokig???
    Här togs det ett test 10 timmar senare igen men lika spökligt, mannen är fortfarande stensäker, jag vågar inte hoppas å lägger mina kort på ett digitalt imorgon...
    Här är den till vänster sen i morse och den i e.m till höger..
  • Anonym (otålig)

Tack allesammen, min man går runt som en stolt tupp, en annan avvaktar iaf tills imorgon för att kunna läsa det svart på vitt

• Anonym (otålig)

Inte gravid enligt digitala...men få avvakta lite till, har ju lärt mig ett nytt ord, man kanske är låghormonare *håller tummarna*

• Anonym (otålig)
    Symetrical skrev 2015-08-05 06:35:48 följande:

Gillar otåligheten starkt och vågar mig faktiskt på ett grattis!

Fast idag blev det inte gravid på digitala:-/
  • Anonym (otålig)
    Symetrical skrev 2015-08-05 06:31:58 följande:

Skönt att vi är synkade, jag och cb! (v 4+1 idag)

Å Grattis!
  • Anonym (otålig)
    Pluttan skrev 2015-08-05 11:52:02 följande:

Haha. Jag veeet det är jätte svårt att vänta. Varje dag känns som en evighet. Jag är precis likadan själv. Tänkte bara att det får chansen att bli tydligare om man väntar eftersom då hinner hcg nivån att höjas. Men av detta att tyda så tycker jag att det högra är ett tydligt plus. Och kan ju va så att digital cb kräver högre halt hcg. Hoppas du snart får det svart på vitt även digitalt. När har du bim?

Ja jag får försöka avvakta BIM i måndags...
Svar på tråden Vi med BIM i augusti