• mammaA93

Vi med BIM i augusti

Blir inte klokare av tempen heller..
    Onsdag: 36,5
    Torsdag: 36,9
    Fredag: 36,5
    Lördag/idag: 37,2

• mammaA93
    Symetrical skrev 2015-08-15 13:11:19 följande:
    Sådär hoppig var min tempkurva också nu när jag vart gravid! smile5.gif
    Åh men nu fick jag ju ännu mer förhoppningar! Vill ha torsdag nuuu, har lovat mig själv att inte testa förens på BIM den här gången.. Gah!
  • mammaA93

Okej sedan igår så har får jag ont av att ha sex, det ömmar i tappen och molvärk i livmodern?!
    Det har aldrig hänt förrut så jag vet inte hur jag ska tolka detta..
    BIM är på torsdag.

• mammaA93

Gaah jag blir så jvla trött!!
    Testet var helt blankt med morgonkiss.
    Det här var 4e försöket...

Jag har varit gravid 5ggr, 2 barn, 1 missfall och 2 aborter. Jag har ALLTID blivit gravid på första försöket, alltid! (Utom de två gångerna jag gjorde abort då blev jag gravid trots p-piller).
    Fattar inte varför kroppen krånglar nu, jag är 22, jag är för ung för sån här skit!!
    Så jäkla trött på allt just nu att jag har stor lust att sluta försöka mer, det är så jäkla dryg att må skit varje gång testet blir negativt eller mensen kommer .

• mammaA93

Sorry för gnällinlägg men sambon är i skolan så jag har ingen att spy ur mig frustrationen på

• mammaA93

Jag fick ju neg gtest igår och borde ha mens imorgon.. Har inga som helst menskänningar som jag brukar så jag avvaktar ett tag.. Om inget händer så testar jag på lördag igen!

• mammaA93

BIM+1, vägrar fortfarande ta ett nytt test för jag inte vill bli besviken (tog ett negativt på kvällen i tisdags).
    Har ingen pms alls, annars är mitt humör galet men molvärk så det känns som mensen ska komma när som.. Men tänker vägra testa ett tag till, ska försöka hålla mig till måndagmorgon!

• mammaA93

Så sur!
    Jag har alltid 28 dagars cykel, förrutom förra månaden då mensen för en gångs skull var 4 dagar tidigare.
    Bara för det har min dumma ptracker ställt in att jag bara ska ha 24 dagars cykel den här gången med, vilket jag upptäckte imorse!
    Jag ändrade då tillbaka till 28 dagar och ställde in så appen inte kan ändra cykellängd osv.
    Så de enda 2 dagarna den här månaden som vi inte har myst på hade jag egentligen äl på och nu har jag alltså inte BIM förens 27/8!
    Jäkla skit.
    Beställde hem ÄL-tester inför nästa försök.. Då ska det minsan ta sig!!

• mammaA93

Alltså visst stt jag brukar svullna lite dagarna innan mens men vad i hela h-vete hände här? Haha!

• mammaA93

Tror ni att det är helkört den här månaden för oss? Sex på alla dagar med hjärta, äl på dagen med blomma..

• mammaA93

BIM om 2 dagar, orkar inte vänta längre så nu åkte sambon iväg för att köpa ett gravtest till imorgonbitti.
    Mitt humör är hemskare än vanlig pms och brösten är enorma, hoppas det är något olus nu annars lär det vara en sån där mega-mens månad.. Usch.

• mammaA93

Fick mens i natt :( nästa försök kör vi på äl-tester. Lycka till ni som inte har plussat! :)

Svar på tråden Vi med BIM i augusti