• Kvinna84a

Vi med BIM i augusti

Vad tror ni om det här?

Äl ont dag 10-12

Vul dag 13 och Gyn säger att Äl har skett

Rosa flytningar dag 15-17

Liknande Äl sekret dag 18 (idag)

BIM 25/8

Kan Gyn haft fel så Äl sker nu eller kan Äl sekret och färgade flytningar bero på något annat?

• Kvinna84a
    Symetrical skrev 2015-08-19 16:48:30 följande:

Kan ev vara nidis och nu gravflytningar!

Keeping my fingers crossed!

Tack hoppas hoppas! Annars blir det ivf för oss :)
  • Kvinna84a
    halo83 skrev 2015-08-21 07:41:03 följande:

Ni kan ta borrning från listan. Mensen kom nu på bim+1

Efter 15 mån så ger jag upp och inser att det inte blir nån bebis för oss så jag lämnar fl nu. Lycka till alla som fortfarande har orken att försöka och grattis till alla ni som fått plus.

Förstår hur du känner, jätte tråkigt.

Har ni funderat över ivf, jag står på kö dit och det verkar vara en hjälp för många :)

Lycka till!
  • Kvinna84a

BIM imorn, inga symptom på varken mens eller graviditet så lite spännande är det ju. Tänkte kanske vänta med att testa till fredag. Mensen brukar ju komma på BIM eller + - nån dag. Hoppas det är vår tur denna månad.

Grattis till er som plussat förresten :)

• Kvinna84a
    Sajocawa skrev 2015-08-25 05:57:18 följande:

Som sagt testade jag svagt positivt redan i förgår... Ville inte riktigt tro på det för det var sååå svagt, men strecket var lite starkare på testet jag tog igår... Kändes ändå fel att lita på det svaga strecket trots att jag vet att ett plus är ett plus oavsett om det är svagt eller starkt, så idag gjorde ett digitalt test. Och jag kan inte fatta att det är sant, jag trodde inte att vi skulle lyckas på första försöket! Jag är så lycklig! Jag ska bli tvåbarnsmamma! <3

Stort. Grattis till dig :)
  • Kvinna84a

Hej hej

Skickar också grattis och styrkekramar.

Jag är på BIM +1 och har haft mensvärk till och från i tre dagar nu men ingen mens. Känns som den ska komma hela tiden men jag hoppas så att den inte gör det. Heja heja! :) Man vågar inte hoppas för mycket, för då blir jag bara mer besviken. Startar med ivf om jag får mensen nu.

• Kvinna84a
    FamMorrhår skrev 2015-08-27 10:27:24 följande:

Jag skulle inte testa idag men sen tänkte jag äsch jag gör de... Dag 27! Först lilla stickan sen vågade jag mig på digitala.. Shit. Säkert för att jag gav upp å slappna av! ?????? planerar å göra ett paket till sambon med testet- undra om jag kan vänta till 17.30 när han kommer hem...

Å stort grattis.. Kul att berätta för sambon! :)
  • Kvinna84a

Är det kört?

BIM +2 idag, tog ett digital test precis som visade negativt. Alltså använde jag inte morgonurinen. Kan morgonurin göra sån stor skillnad när man är efter BIM? Får väl mensen snart annars...

• Kvinna84a
    Sessie skrev 2015-08-28 09:32:24 följande:

Mensen lyser fortfarande med sin frånvaro ... Symptom kvar.. Inga känningar att mens är på g..

Hoppas ..!

Har du testat än? :)
  • Kvinna84a

Någon som har eller känner någon som har testat negativt med clerablue digitalt och senare visat sig vara gravid? Försöker vara optimistisk ;)

• Kvinna84a
    Fian88 skrev 2015-08-28 21:19:44 följande:

Dom är inte så känsliga så är du innan bim (eller på mindre än äl+14) så är det inte omöjligt!

Är efter BIM men fortfarande ingen mens. Har aldrig varit såhär sen förut.. Litet hopp lever än :)
  • Kvinna84a
    Sessie skrev 2015-08-29 08:43:17 följande:

Ja men svårt att avgöra , tyvärr.

Svagt streck men ändå svårt . Får försöka hålla mig till måndag ialf ...

Hoppas testet blir starkare på måndag :) jag tänkte kanske också testa då om mensen fortfarande inte dyker upp.
  • Kvinna84a
    Sessie skrev 2015-09-01 04:13:20 följande:

Tog mitt digitala nu å det säger "inte gravid"

Nähä! Vart är min mens då?

Hej! Är i liknande sits som dig. "Inte gravid" men ingen mens. När hade du bim? Vi kan ju hoppas att vi är låg hormonare eller vad dom nu säger :)
  • Kvinna84a
    Sessie skrev 2015-09-02 05:45:58 följande:

Jag hade bim i fredags. Du då?

Ja det får vi hoppas =)

Jag ska ialf ringa bm idag och ställa lite frågor. Jag har ju ändå haft både mens o äl efter uttaget av spiralen så det borde inte vara pga den men kanske de kan hjälpa mig att bli lite klokare

Idag är jag en vecka över BIM så mina chanser är små men mensen är inte här så :)

Jag ska till Gyn nästa vecka och göra vul om inget hänt innan dess. Min Gyn trodde det berodde på stress om jag inte är gravid. Har haft regelbunden Äl och mens i 8 månader, direkt efter piller stop.

Hoppas du får några kloka svar :)
  • Kvinna84a
    Sessie skrev 2015-09-03 06:48:14 följande:

Varför är dina chanser små menar du? Det kan ju ta ganska lång tid för vissa att få ett positivt test. Så ge inte upp ännu!

Jag tog ett till idag och det visar ingenting mer än svagt och att strecket är så långt ut gör mig konfunderad.

Jag tolkar det som negativt eftersom det inte syns ordentligt! Jag avbokade telefontiden då jag fick nåt brunt (ursäkta) i trosorna så jag tänkte att mensen va på G. Sen försvann det bara..

Den har inte dykt upp ännu men nu låter jag det bero. Vi åker till Barcelona idag så nu tänker jag bara njuta av vår lilla "honeymoon" och leva som vanligt utan att tänka på detta. Men det är lättare sagt än gjort. Har den inte kommit när jag har kommit hem så får jag ta ett nytt test och ringa bm igen.

Känns som att jag borde plussa nu såhär långt efter men som sagt hoppet finns sålänge mensen inte är här.

Njut nu och försök tänka på annat tills du kommer hem. Du kanske får en glad överraskning när du kommer hem sen :)
  • Kvinna84a
    happylife skrev 2015-09-02 18:15:56 följande:

Min grav slutade tyvärr med tre besök på gynakuten och ett missfall i vecka 6 :(

Styrkekramar till dig och Symetrical!!
  • Kvinna84a

Mensen kom idag. Nu blir det ivf denna månad och känner mig positiv :) Hoppar över till september. Lycka till ni som fortfarande inväntar BIM!

• Kvinna84a
    Sessie skrev 2015-09-06 13:34:14 följande:

Ja jag försöker med detta :) har jnte riktigt följt träden nu men hur har det gått för dig?

Det gick sådär, mensen kom. Men nu har vi börjat med ivf så känner mig positiv :) Nåt nytt för dig?
  • Kvinna84a
    Sessie skrev 2015-09-07 12:51:21 följande:

Åh va spännande! Får man det om man försökt länge eller?

Mensen kom i dag! 8 dagar sen! Men nu är det bara börja om på nytt , utan tester kör vi denna månaden! Lika bra

Jag har gått privat och tagit prover tidigt, fick veta att min sambo hade få simmare så de ville göra ivf. Känns ok :)

Slutade oxå med tester, var för stressande för mig hehe.

Min mens var ock rosa, en hel dag innan den kom igång. Kanske var så för att den var sen, lindrig är den oxå. Skönt!

Ses i september tråden, hoppas det blir våran månad ;)
Svar på tråden Vi med BIM i augusti