Vi med BIM i augusti
Jag har haft rejäl molvärk sedan äl +4 så jag tog ett test idag på äl +7 (så nyfiken). Och man kan ana ett streck, om än mycket mycket svagt. Får testa igen på fredag....eller om jag kan hålla mig till söndag! ;)
Jag har haft rejäl molvärk sedan äl +4 så jag tog ett test idag på äl +7 (så nyfiken). Och man kan ana ett streck, om än mycket mycket svagt. Får testa igen på fredag....eller om jag kan hålla mig till söndag! ;)
Mycket svagare test idag, äl kanske har varit?
Jag tog ett test idag än om det är lite förtidigt men jag vet inte är det ett plus eller är det bara inbillning? Jag behöver era bra ögon till det här:p
Hej Tjejer!
Någon som ser något? Jag tycker mig ana..
Jag kunde inte hålla mig tills jag dukat fram frukost utan flög på min sambo i sängen och gav han detta! Våran första lilla bebis<3
Tänk att jag hade det på känn så jag övertalade P att vi skulle slå till på ny bil i fredags, lycka!!!
Vad tror ni om mitt test? Taget i morse, känner av illamående och brösten ömmar.
Kika in på bloggen, kan ej ladda upp bilden via mobilen...
www.bebismagen.blogg.se
Ja hoppas! Tack för att du tittade! [quote=75672131][quote-nick]LillaEochP skrev 2015-08-23 21:49:16 följande:[/quote-nick?
Tusen tack!!! :)
Tycker att det ser ut att vara något svagt på ditt test!
[/quote]
Tack!
Svårt att säga! Till höger på testet ser det ut att vara nått men till vänster ser det blankt ut..
Håller tummarna
Som sagt testade jag svagt positivt redan i förgår... Ville inte riktigt tro på det för det var sååå svagt, men strecket var lite starkare på testet jag tog igår... Kändes ändå fel att lita på det svaga strecket trots att jag vet att ett plus är ett plus oavsett om det är svagt eller starkt, så idag gjorde ett digitalt test. Och jag kan inte fatta att det är sant, jag trodde inte att vi skulle lyckas på första försöket! Jag är så lycklig! Jag ska bli tvåbarnsmamma! <3
Nån som ser på mitt då? ??
Äl+10 idag, Vad tror ni?
Ja ser Hoppas det ökar!
ÄL+8 inom tiden. Visst kan man ana ngt?
Nej va tråkigt, skickar en styrkekram!
Mensen kom idag, likaså dunderförkylning och feber. Jag vill bara bryta ihop!