Inlägg från: LillaEochP |Visa alla inlägg
  • LillaEochP

Vi med BIM i augusti

Godmorgooon!!

Bim imorgon! Dagens test från graviditetskollen var bara ett svagt streck men eftersom det känns liiite lite starkare än gårdagen så tog jag även ett från Lloyds som var rätt tydligt! Vad säger ni???

Sen en grej till! Tror ni clearblue digital hade gett utslag nu? Vill ju inte slösa ett men hade varit kul att väcka sambon med om det är sant!

• LillaEochP
    waan skrev 2015-08-23 08:59:16 följande:
    Grattis! :) Om det skulle ge utslag på det digitala vet jag inte, men imorgon borde det göra det.
    Tack! Vet inte om jag tror på det riktigt än bara! haha :o
  • LillaEochP
    Sajocawa skrev 2015-08-23 09:01:34 följande:
    Jag tror du kan ta clearblue, den ska väl gå att ta från 4 dagar innan bim? :D Grattis till bebis!! Skrattande
    Jag chansar! Roligare att få den idag än att jag ska försöka hålla mig till imorgon eftermiddag/kväll! Sån tajming att vi slog till på en ny bil i fredags också!! Kan inte riktigt tro att det är sant! :D
  • LillaEochP

Jag kunde inte hålla mig tills jag dukat fram frukost utan flög på min sambo i sängen och gav han detta! Våran första lilla bebis<3

Tänk att jag hade det på känn så jag övertalade P att vi skulle slå till på ny bil i fredags, lycka!!!

• LillaEochP
    Anonym (Vickan) skrev 2015-08-23 09:49:38 följande:

Hej! Följt tråden sen den startades men lite feg att våga delta! Haha ^^, Men tänkte bara rådfråga om visst är detta solklart? Översta BIM andra BIM +1! Är idag på Plus 3! Tänkte koll igen om någon dag! :) Grattis alla o lycka till!!

För mig är det helt klart solklart! Mina var ju bara skuggor och det var positivt! :)
  • LillaEochP
    Symetrical skrev 2015-08-23 11:37:09 följande:

Åh, stort grattis till er båda två!

Tusen, tusen tack!! :D
  • LillaEochP
    misslina skrev 2015-08-23 13:55:35 följande:

Grattis lilla e och p:)

misslina skrev 2015-08-23 13:55:35 följande:

Grattis lilla e och p:)

Tack!!! :)
  • LillaEochP
    HCS skrev 2015-08-23 21:38:40 följande:
    Stort grattis!!!
    Tusen tack!!! :)

Tycker att det ser ut att vara något svagt på ditt test!
  • LillaEochP
    Sajocawa skrev 2015-08-25 05:57:18 följande:

Som sagt testade jag svagt positivt redan i förgår... Ville inte riktigt tro på det för det var sååå svagt, men strecket var lite starkare på testet jag tog igår... Kändes ändå fel att lita på det svaga strecket trots att jag vet att ett plus är ett plus oavsett om det är svagt eller starkt, så idag gjorde ett digitalt test. Och jag kan inte fatta att det är sant, jag trodde inte att vi skulle lyckas på första försöket! Jag är så lycklig! Jag ska bli tvåbarnsmamma! <3

Grattis!! :D
  • LillaEochP
    Sessie skrev 2015-08-29 19:41:34 följande:

Absolut :)

Såhär såg mitt ut på bim ungefär :) testa med digitalt!
  • LillaEochP
    Sessie skrev 2015-08-30 19:48:58 följande:

Åhhhhj :)

Hoppas verkligen ! Ska försöka hålla mig till tisdag :)

Köpte bara ett digitalt . Tänkte spara det :)

Att du klarar att hålla dig, strongt!!! Jag testade ju ännu svagare än ditt test bim-1, typ bara en skugga, men var ändå såpass säker att jag vågade använda mitt enda digitala då och det blev Gravid 1-2 veckor! Så testen kan ju vara väldigt väldigt svaga och ändå positiva! :)
  • LillaEochP
    Sessie skrev 2015-09-01 04:13:20 följande:
    Tog mitt digitala nu å det säger "inte gravid"
    Nähä! Vart är min mens då?
    Men vad skumt!! Håller tummarna för att det digitala kanske bara kräver lite mer hormoner, dom är ju inte kända för att vara känsliga direkt! 
  • LillaEochP
    Sessie skrev 2015-09-01 10:38:03 följande:
    Hoppas verkligen ! Så det inte är något annat skumt!
    Ok är det så alltså ?
    Tänkte något måste va galet så testade äl-test å då fick jag ju två streck på den.. Är ju digitalt det med . Har hört man inte ska läsa av Stickan egentligen men jag vet inte ?
    Det är vad jag har hört och som det verkar på många här inne som testar "för tidigt" med digitala, att det blir positivt några dagar senare! 
    Är ingen expert på ÄL-tester, körde bara med vanliga stickor för första gången denna månaden! 

Håller tummarna för dig!
Svar på tråden Vi med BIM i augusti