• Sessie

Vi med BIM i augusti

Va less man blir! I morses fick jag blinkande gubbe på cb ägglossningstest. Nu vart det bara en ring? Betyder det att det absolut är för sent att mysa då? Jag har inte fått någon "fast" gubbe..? Trodde verkligen jag skulle få det nu men icke..
    Känner mig lite nere nu =/

• Sessie
    mariatheresia skrev 2015-08-18 20:26:25 följande:
    Nej kör på inte alltid de visar rätt? Har du myst lite de senaste dagarna fö4vånad de små soldaterna kan ju vara verksamma 3-5 dagar därinne

Ja vi har myst alla dagar under den här perioden jag har fått positivt förutom igår. Eftersom symbolen blinkade i morses så tänkte jag att det ännu inte skulle vara för sent. Så nu tog jag ett nytt test och det blev en rund ring.

Men under dessa 5 dagar har vi ialf myst 3-4 av dessa dagar och även dagarna innan..

• Sessie
    mariatheresia skrev 2015-08-18 20:45:39 följande:
    Men då har du nog täckt in va du kan. Vi körde må till to fr och jag tror jag hade äl on to men har kört utan stickor denna första runda så vi får se
    Kan det va så enkelt att man måste använda samma behållare under en cykel?
  • Sessie

Gjorde grav-test i morses och det går inte riktigt i hop för ÄL-test visar blinkande gubbe (fortfarande efter 6 dagar) .. samtidigt som jag såg ett svagt svagt streck.. kan ju vara spökstreck givetvis eller skuggstreck.. Jag har molande värk,yrsel,trötthet och ömma bröst.. Tror min kropp spelar mig ett rejält spratt alltså.. =/

• Sessie
    mariatheresia skrev 2015-08-19 15:37:38 följande:
    Men du skulle ju hålla dig har köpte ett testa tidigt på apoteket idag ska försöka hålla mig tills fredag men det blir tufft
    Ja jag veeeeeeet! Men fan det är så svårt.. haha! Jag har beställt testa-tidigt grav-test med .. men ska verkligen försöka hålla mig. Det kostar ju en del att hålla på att köpa test hela tiden
  • Sessie
    mariatheresia skrev 2015-08-19 18:19:00 följande:

Eller nej +9

Har aldrig fattat den där uträkningen! =)
    Jag borde isåfall vara ÄL+3 idag då men får ju fortfarande positiva äl-test så jag vet inte hur jag ska räkna? haha!
  • Sessie
    mariatheresia skrev 2015-08-19 18:17:45 följande:
    Mmmmmm har 2 cb digital som jag verkligen ska ta när jag är säker och nu stickorna men på fre blir det testa tidigt den funkar på lägre hcg så kanske syns något för borde vara äl+10 då
    Ja å då är du alltså BIM -5? Om du har 15 dagar mellan ägglossning och mens? Eller är jag helt ute o cyklar?
  • Sessie
    NiHa skrev 2015-08-19 20:00:35 följande:

Hoppar av, fick min mens imorse:(

Åh va tråkigt! Har ni försökt länge?

Oavsett, så ge inte upp!

• Sessie
    miamarina84 skrev 2015-08-19 20:12:35 följande:
    Mina clearblue ägglossningstest visade en gång hög (blinkade gubbe) i tio dagar innan jag sedan blev maximal i två. Idag tre månader senare är jag fortfarande hög efter tolv dagar, vart är min ägglossning hoppas den kommer :)
    Men va trökigt =/
    Har du inga känningar alls?
  • Sessie
    miamarina84 skrev 2015-08-19 20:33:29 följande:
    Ne tyvärr kan jag inte påstå att jag känner något haha :( kommer kanske i morgon? Den som väntar får se... Man vill ju ibte att ägglossningen utesluts nu när man försöker/ försökt så länge.
    Nä det är klart!
    Hur länge har ni försökt ?
Svar på tråden Vi med BIM i augusti