• halo83

Vi med BIM i augusti

Jag har sen jag var 15 år aldrig haft pms .. Aldrig! Men idag känner jag av den, blir arg ledsen å irriterad för minsta lilla .. Sååå drygt! Molvärk oxå så gissar starkt på att det inte blir nåt den här gången heller.. Ska man orka med ett 16: e försök??

• halo83
    Anonym (Blomman) skrev 2015-08-13 21:48:52 följande:

GRATTIS till ännu fler som plussat! )

Jag behöver rådfråga er om en sak. Jag är på BIM-3 idag, runt den 16-17 augusti kan mensen dyka upp (om den kommer). Under denna månad har vi kört med äl-stickor, bara för att testa hur det är. Jag såg en klar stegring den 29/7 och 30/7 så jag räknar med att jag haft äl den 31/7 ungefär. Idag (vet inte ens varför jag gjorde det), tog jag ett äl-test och det visade starkt positivt. Teststrecket var klart starkare än kontrollstrecket (inte ens inför äl var det så starkt). Se själva på bild hur mina äl-tester sett ut under månaden, den från idag är längst ner. Men visst är det så att äl-test kan bli positivt precis innan mens? Är det någon här som haft det så? I o m att jag aldrig testat med äl-stickor, så vet jag inte riktigt hur min kropp beter sig (om det visar utslag innan mens alltså). Förutom lite molvärk, som jag brukar ha innan mens, har jag inga andra symptom alls. Så det kan lika gärna vara mensen som är på g.

Jag vill gärna (om jag har tålamod ) ta ett graviditetstest först på BIM om inte mensen kommit då. 

Jag fick så förra månaden. Fick starkt positivt på äl testet dagen innan mensen kom tyvärr
  • halo83

Är det vanligt med spökstreck på cb+?

Är på bim-6 idag och höll mig i 2 Tim å fick detta resultatet.. Ändrar kontrasten då bilden blev suddig. Syns lite bättre live. Är det nåt där el ser jag i syne?

• halo83

Ja Gud jag tar inte ut nåt i förskott..kommer tro på de när/om jag får ett gravid på ett digitalt :)

SamsonS skrev 2015-08-15 18:13:12 följande:

Inte för att vara någon glädjedödare, men så såg mitt cb+ ut tidigare i veckan på BIM-6, men helt blankt på BIM-4 :/ men hoppas det är ett äkta streck på ditt test! :)

• halo83

Japp tänkte ta ett i morgon bitti. Är på äl+10 idag så bim-5 ... Hoppas på starkare i morgon bitti :)

Symetrical skrev 2015-08-15 20:37:50 följande:

Jag ser absolut något, sen är frågan om det är spök eller äkta..!?

Ta med morgonurin imorgon istället.

• halo83
    Symetrical skrev 2015-08-17 07:22:07 följande:

Är övertygad om att mitt fäste på äl +5 den här gången och äl +4 förra (vart tidigt MF), så avskriv det inte i alla fall! Allt mellan 3-14 dagar efter äl är en möjlighet.

Jag fick ju som dig, så där skitont i magen på äl+5... När fick du ditt plus ?
  • halo83
    Symetrical skrev 2015-08-17 15:54:52 följande:

Spännande! Jag plussade relativt starkt på lloyds testa tidigt (mäter från 10) på äl +9, dvs ca 4 dagar efter infästning, men inte tydligt på testlagrets (som mäter från 25) förrän på äl +11. Vilken dag är du på nu? När tänker du testa?

Jag är på äl+11 idag. Fick svagt på cb på äl+9 och 10 men inget idag på sticka för 25..
Svar på tråden Vi med BIM i augusti