Inlägg från: Anonym (otålig) |Visa alla inlägg
  • Anonym (otålig)

Vi med BIM i augusti

Fian88 skrev 2015-08-06 06:35:41 följande:

Ingen mens än. Borde tagit med mig fler billiga stickor, har ett digitalt kvar med mig men vill inte få Inte Gravid en gång till på det här försöket. Håll tummarna att min mens inte kommer, tar ett nytt digitalt när jag passerat dag 30 ( så lång har inte cykeln varit på ett år men längre än så har den aldrig varit).

Jag slösade ett till digitalt nu...å fick inte gravid, sån besvikelse så jag förstår verkligen hur du menar. Håller tummarna för oss.
  • Anonym (otålig)
    Symetrical skrev 2015-08-06 07:30:03 följande:

Du har inget annat du kan "slösa" så länge? eller ett äl-test i värsta fall!?

Tur att semestern är slut så jag kan tänka på annat. .ska beställa hem en hel massa nytt så jag kan frossa
  • Anonym (otålig)

Jag testade igen i morse..å fortfarande ett otydligt resultat..jag gick till å med in på apoteket å frågade om de kunde svara om det var ett +eller inte. Hennes svar var tp "jag förstår att du tycker det för det syns ju men det är inte för det är inte exakt som kontrollstrecket och det måste det vara annars är man inte gravid"

Jag köpte 2 nya, imorgon ska min man pissa på en å ja på en så får vi se om någon ger mer än den andra

Måttligt le nu å så får ja inte in nån bild från mobilen heööer, vad gör ja för fel?

• Anonym (otålig)
    Anonym (oooops?) skrev 2015-08-07 19:51:45 följande:

Anonym (Otålig) - hur gick det för dig och dina test?

Se mitt svar ovan, missa att citera dig
  • Anonym (otålig)

Så där, då ha ja fått mannen att pissa på en sticka

Mannens till vänster mitt till höger...

Vad tror ni?
    Somsagt enligt hon på apoteket så blir det alltid ett streck, å det MÅSTE vara lika starkt som kontrollstrecket annars är man inte gravid...

• Anonym (otålig)
    halo83 skrev 2015-08-07 21:44:32 följande:

Haha whaaaaat? Hur kan hon säga så?

Säger iaf grattis till ert plus :)

Jag är så knäpp så jag tror det inte än
  • Anonym (otålig)
    Solskenihjärtat skrev 2015-08-07 21:50:45 följande:

Tycker inte du ska lyssna på den på Apoteket, jag va på gyn och gjorde ett test förra månaden som var svagare positivt än ditt och både sjuksköterskan och läkaren konstaterade att det va ett svagt positivt! :)

Hoppas och tror att ditt kommer att öka om ett par dagar, lycka till!

Det konstiga är att jag fått så här svaga sen i måndags och negativt på 2 digitala :-/
  • Anonym (otålig)
    Solskenihjärtat skrev 2015-08-07 21:58:58 följande:

Jag skulle nog provat samma test med morgonurin och jämföra dom kommande dagarna. Dom digitala har som jag förstått inte samma känslighet, så om man bara får svagt positivt på vanlig sticka så är det nog inget konstigt om det inte syns på digitala :)

Mitt är morgonurin,inte hans men det gör nog ingen skillnad, hoppas jag;-D
  • Anonym (otålig)
    misslina skrev 2015-08-08 07:26:06 följande:

Äntligen en glad fast gubbe på testet. Blev 6 blinkande glada gubbar innan en fast glad gubbe. Skönt att se att det blev ägglossning denna månad. Så nu ska väl ägget släppa inom 12-48 timmar? Stämmer det?

Så här har det sett ut för oss i veckan

Söndag blinkande, sex

Måndag blinkande, sex

Tisdag blinkande, sex

Onsdag blinkande, sex

Torsdag blinkande sex

fredag blinkande

lördag fast glad gubbe sex( hoppas vi får till det två gånger hihi)

Håll tummarna:)

Vi håller tummarna!
  • Anonym (otålig)
    Anonym (Funderam..) skrev 2015-08-08 21:40:45 följande:

Här har det gått precis en vecka över tiden, bim 1/8. Testerna visar inget läsbart.. Svagt som en skugga i en veckas tid nu. Mun sambo börjar bli vithårig av nerverna :) första försöket med tredje barnet här!

Å samma lika här, gått.över bim å 3e barnet vi försöker få till!
  • Anonym (otålig)

Grattis till alla +!

Här avvaktar vi några dagar med nytt test då det inte skett någon stegring på testen och jag börjar nu oroa mig för utomkvedshavandeskap, någon som vet något om sånt?

Har i övrigt symptom som ont i bobs å halsbränna som kommer å går och metallsmak i munnen, BIM +6.

• Anonym (otålig)

Grattis till alla blivande föräldrar!

Jag har varit till barnmorskan nyss..jag blivit ombedd att avvakta en vecka, vänta å se om jag får starkare hormoner eller invänta ett missfall....känns ju som att det är lite kört, borde ju "ha tagit sig " redan..

Ingen tant röd men inget positiv resultat heller....

Får lita till att kroppen gör det den ska inom sinom tid

• Anonym (otålig)
    Anonym (Funderam..) skrev 2015-08-11 07:42:03 följande:

Så här svagt ser det ut idag på Bim +10.. Är dock första gången som det går att få med det på bild. Vågar man tro på det här? Tänker att eftersom det inte synts på bild tidigare (senast i förrgår) så måste det ju blivit blivit lite starkare? Mvh och

Åh vad kul! Å du gav mig så mycket hopp nu! BIM +9 för mig idag men inget + än..
  • Anonym (otålig)
    emzerus skrev 2015-08-11 16:23:39 följande:

Jag har tyvärr fått missfall igen (tredje missfallet nu) så nu väntar vi att utredning drar igång 28 augusti.

Grattis till er alla som plussat o stort lycka till till er andra!

Lycka till med utredningen och allt ni har framför er!?
  • Anonym (otålig)

Grattis till alla + och jag håller tummarna för er andra!

Jag vill se så få av er som möjligt i september tråden!

Vårt pluss förvandlades till ett minus, ett tidigt missfall mao

• Anonym (otålig)
    Anonym (Funderam..) skrev 2015-08-13 16:36:49 följande:

Plusset stämde mycket riktigt men det ville sig inte iallafall.. Idag kom han ut tyvärr. :(

Beklagar:-/ vi håller tummarna på att september blir vår månad!
Svar på tråden Vi med BIM i augusti