Vi med BIM i augusti
Styrkekramar
Håller tummen :D
Fick ÄNTLIGEN fast glad smiley på ÄL-testet så bara fortsätta nu =) En liten chans finns det ju ändå när man ändå myst så här mkt =)
Idag var testet starkare än igår!!
Tack vare att sonen ropade på mig 3 i natt och jag sprang på toa kunde jag hålla mig från att testa tempen ligger på 37.2 och det är dryga halvgraden mer än vanligt. Legat så sen i fredags förra veckan så hoppet finns kvar
Det där är ett plus!!
Grattis :)
Äh tempen lite lägre idag men chansade och gjorde mitt testa tidigt som givetvis blev blankt. Nej nu måste jag andas och vänta till åtminstone måndag. Jobbigt att inte veta bim riktigt
En liten fråga till er som kan det här med äl jag är inte så insatt i de och fattar just nu ingenting jag gjorde ett äl test den 18/8 som visades positivt har även en fertilitetsmonitor som jag använder som säger att jag har hög fertilitet och gjorde ett äl test idag som också visas positiv, är det någon som förstår sig på detta för det gör verkligen inte jag. Man kan väll inte ha äl två gånger på så kort tid?
Man är fertil ett x antal dagar då testet letar efter din LH-topp!
Det är bara fortsätta ta testet tills det ena strecket är starkare än det andra. Sen tar det 24-48 timmar för ägget att släppa.
Jag vet inte vilka test du använder dig av men jag hade clearblue med dubbel indikator som gav blinkande gubbe fredag-måndag och fast glad smiley på tisdagen . Så jag var fertil dessa dagar och sen från å med tisdagen så lossnar ägget inom 48 timmar.. =)
Hoppas du hängde med i min förklaring =) Lycka till