• Sessie

Vi med BIM i augusti

Kunde inte hålla mig... :)
    Jag ser något men kanske inbillning :/

• Sessie
    Tiger grr skrev 2015-08-25 20:38:36 följande:
    Har BIM 3 sep. Bilden är från i eftermiddag ÄL+8.
    Oki .. Men gör ett nytt test om några dagar om du är osäker ?
    Är på äl+7 men kort cykel så jag har bim på fredag :)
  • Sessie
    Tiger grr skrev 2015-08-26 10:02:15 följande:
    Ja det blir väl att göra det. :)
    Håller tummarna för dig på fredag eller om du testar innan. :))
    Detsamma :) ja jag får se när det blir :)
  • Sessie

Mensen lyser fortfarande med sin frånvaro ... Symptom kvar.. Inga känningar att mens är på g..
    Hoppas ..!

• Sessie
    Kvinna84a skrev 2015-08-28 10:37:46 följande:
    Har du testat än? :)
    Ja men svårt att avgöra , tyvärr.
    Svagt streck men ändå svårt . Får försöka hålla mig till måndag ialf ...
  • Sessie
    Symetrical skrev 2015-08-29 10:48:07 följande:
    Kan du inte lägga upp bild som vi kan analysera sönder? :-P

/analysabstinens
    Absolut :)
  • Sessie
    Symetrical skrev 2015-08-29 20:31:05 följande:
    Jag ser en svag skugga. När skall du testa nästa gång?
    Om jag man hålla mig några dagar vore väl det bästa.. Så måndag eller tisdag..
  • Sessie
    LillaEochP skrev 2015-08-30 09:20:49 följande:
    Såhär såg mitt ut på bim ungefär :) testa med digitalt!
    Åhhhhj :)
    Hoppas verkligen ! Ska försöka hålla mig till tisdag :)
    Köpte bara ett digitalt . Tänkte spara det :)
  • Sessie
    Symetrical skrev 2015-08-30 07:10:29 följande:
    Bra jobbat, om du lyckas med det! smile5.gif

När är bim?
    Haha! Ja men det vetiffan???? bim i fredags :)
  • Sessie
    LillaEochP skrev 2015-08-31 18:04:51 följande:
    Att du klarar att hålla dig, strongt!!! Jag testade ju ännu svagare än ditt test bim-1, typ bara en skugga, men var ändå såpass säker att jag vågade använda mitt enda digitala då och det blev Gravid 1-2 veckor! Så testen kan ju vara väldigt väldigt svaga och ändå positiva! :)
    Tog mitt digitala nu å det säger "inte gravid"
    Nähä! Vart är min mens då?
  • Sessie
    LillaEochP skrev 2015-09-01 09:35:46 följande:
    Men vad skumt!! Håller tummarna för att det digitala kanske bara kräver lite mer hormoner, dom är ju inte kända för att vara känsliga direkt! 
    Hoppas verkligen ! Så det inte är något annat skumt!
    Ok är det så alltså ?
    Tänkte något måste va galet så testade äl-test å då fick jag ju två streck på den.. Är ju digitalt det med . Har hört man inte ska läsa av Stickan egentligen men jag vet inte ?
  • Sessie
    LillaEochP skrev 2015-09-01 16:06:32 följande:
    Det är vad jag har hört och som det verkar på många här inne som testar "för tidigt" med digitala, att det blir positivt några dagar senare! 
    Är ingen expert på ÄL-tester, körde bara med vanliga stickor för första gången denna månaden! 

Håller tummarna för dig!F
    Fast ändå står det ju att man ska kunna testa 4 dagar innan beräknad mens vilket isåfall är konstigt om dem inte är så känsliga. Jag får helt enkelt avvakta o se . Men det börjar bili både tråkigt och frustrerande..
  • Sessie
    Kvinna84a skrev 2015-09-01 17:25:15 följande:
    Hej! Är i liknande sits som dig. "Inte gravid" men ingen mens. När hade du bim? Vi kan ju hoppas att vi är låg hormonare eller vad dom nu säger :)

Jag hade bim i fredags. Du då?
    Ja det får vi hoppas =)

Jag ska ialf ringa bm idag och ställa lite frågor. Jag har ju ändå haft både mens o äl efter uttaget av spiralen så det borde inte vara pga den men kanske de kan hjälpa mig att bli lite klokare

• Sessie
    happylife skrev 2015-09-02 18:15:56 följande:

Min grav slutade tyvärr med tre besök på gynakuten och ett missfall i vecka 6 :(

Neej! Va tråkigt! Beklagar verkligen! <3
  • Sessie
    Kvinna84a skrev 2015-09-02 07:46:33 följande:
    Idag är jag en vecka över BIM så mina chanser är små men mensen är inte här så :)

Jag ska till Gyn nästa vecka och göra vul om inget hänt innan dess. Min Gyn trodde det berodde på stress om jag inte är gravid. Har haft regelbunden Äl och mens i 8 månader, direkt efter piller stop.

Hoppas du får några kloka svar :)

Varför är dina chanser små menar du? Det kan ju ta ganska lång tid för vissa att få ett positivt test. Så ge inte upp ännu!

Jag tog ett till idag och det visar ingenting mer än svagt och att strecket är så långt ut gör mig konfunderad.
    Jag tolkar det som negativt eftersom det inte syns ordentligt! Jag avbokade telefontiden då jag fick nåt brunt (ursäkta) i trosorna så jag tänkte att mensen va på G. Sen försvann det bara..

Den har inte dykt upp ännu men nu låter jag det bero. Vi åker till Barcelona idag så nu tänker jag bara njuta av vår lilla "honeymoon" och leva som vanligt utan att tänka på detta. Men det är lättare sagt än gjort. Har den inte kommit när jag har kommit hem så får jag ta ett nytt test och ringa bm igen.

• Sessie
    Symetrical skrev 2015-09-03 10:34:42 följande:
    Fick det bekräftat igår i v 8+1, men det hade avstannat nån vecka innan. Du vet under den där klassiska kritiska perioden när hjärtat skall börja slå. Började blöda lite redan i tisdags, så vart inte direkt överraskad när jag gick det bekräftat av gyn. Fick tabletter för att skynda på det hela och det gjorde susen, för idag var tempen redan nere på det normala igen och jag blöder bara lite. Hoppas att går ur våra kroppen asap, babe, så att vi kan försöka snart igen. Fick ett jättetidigt MF förra cykeln också (v 4+2) och vart ju gravid direkt därpå, så nog verkar det stämma att man är mer fertil efter ett MF. smile1.gif

Har klickat hem både grav och äl-tester för att kunna bekräfta när hcg försvinner.
    Åhhh beklagar :(
    <3
  • Sessie
    Kvinna84a skrev 2015-09-03 09:48:50 följande:
    Känns som att jag borde plussa nu såhär långt efter men som sagt hoppet finns sålänge mensen inte är här.

Njut nu och försök tänka på annat tills du kommer hem. Du kanske får en glad överraskning när du kommer hem sen :)
    Ja jag försöker med detta :) har jnte riktigt följt träden nu men hur har det gått för dig?
  • Sessie
    Kvinna84a skrev 2015-09-06 14:36:00 följande:
    Det gick sådär, mensen kom. Men nu har vi börjat med ivf så känner mig positiv :) Nåt nytt för dig?
    Åh va spännande! Får man det om man försökt länge eller?
    Mensen kom i dag! 8 dagar sen! Men nu är det bara börja om på nytt , utan tester kör vi denna månaden! Lika bra
  • Sessie
    Sessie skrev 2015-09-07 12:51:21 följande:
    Mensen kom i dag! 8 dagar sen! Men nu är det bara börja om på nytt , utan tester kör vi denna månaden! Lika bra
    Om man nu kan kalla det mens! Tycker det är ner rosa än rött men det kanske ändras under dagen iofs!
    Lycka till med ivf! Ses vi i september-tråden?:)
  • Sessie
    Sessie skrev 2015-09-07 12:51:21 följande:
    Om man nu kan kalla det mens! Tycker det är ner rosa än rött men det kanske ändras under dagen iofs!
    Lycka till med ivf! Ses vi i september-tråden?:)
Svar på tråden Vi med BIM i augusti