Vi med BIM i augusti
Kunde inte hålla mig... :)
Jag ser något men kanske inbillning :/
Kunde inte hålla mig... :)
Jag ser något men kanske inbillning :/
Mensen lyser fortfarande med sin frånvaro ... Symptom kvar.. Inga känningar att mens är på g..
Hoppas ..!
Jag hade bim i fredags. Du då?
Ja det får vi hoppas =)
Jag ska ialf ringa bm idag och ställa lite frågor. Jag har ju ändå haft både mens o äl efter uttaget av spiralen så det borde inte vara pga den men kanske de kan hjälpa mig att bli lite klokare
Min grav slutade tyvärr med tre besök på gynakuten och ett missfall i vecka 6 :(
Varför är dina chanser små menar du? Det kan ju ta ganska lång tid för vissa att få ett positivt test. Så ge inte upp ännu!
Jag tog ett till idag och det visar ingenting mer än svagt och att strecket är så långt ut gör mig konfunderad.
Jag tolkar det som negativt eftersom det inte syns ordentligt! Jag avbokade telefontiden då jag fick nåt brunt (ursäkta) i trosorna så jag tänkte att mensen va på G. Sen försvann det bara..
Den har inte dykt upp ännu men nu låter jag det bero. Vi åker till Barcelona idag så nu tänker jag bara njuta av vår lilla "honeymoon" och leva som vanligt utan att tänka på detta. Men det är lättare sagt än gjort. Har den inte kommit när jag har kommit hem så får jag ta ett nytt test och ringa bm igen.