• Anjou2

Vi med bf mars 2016

Plussade igår , BF enl mens 7 mars :)
    Har en son på fyra månade här hemma, (född 6 mars) så blir väldigt tätt :) inte planerat just nu men ändå välkommet :)
    Ville ha barn tätt och förra tog 7 månader innan vi lyckades och nu blev jag gravid direkt efter första mensen.. Jaja som det kan gå :) kommer bli en tuff tid men så glad ändå :)

• Anjou2
    mammave skrev 2015-07-01 21:47:47 följande:

Grattis till alla nya i tråden.

Har alla ringt bm på en gång? Jag har inte ringt än, plussade i lördags. Funderar på att ringa imorgon, men allt känns så overkligt fortfarande samtidigt som jag är rädd för mf (har jag varit vid alla graviditeter och haft ett innan tvåan). Tycker symptomen kommer och går: lite mensliknande värk i ryggen ibland, ömma bröst ibland o ngt hugg i magen ngn gång, samt pyttelite illamående ibland. Har ni samma symptom hela tiden?

Jag har inte ringt än och tänkte väl kanske ringa någon gång nästa vecka eller nått :) är i V 4+1 idag , har ett missfall i bagaget och då hade jag redan hunnit bokat in ett besök hos mvc så nu vill jag vänta ett tag innan jag ringer i fall att något händer! Men hoppas inte!
    Har inga som helst symptom, tror jag i alla fall ;) haha
    Lite snurrig när jag reser mig upp och uppblåst mage, men inget annat :)
Svar på tråden Vi med bf mars 2016