• FLovesA

Vi med bf mars 2016

Hej tjejer,,

Är det ok om jag hoppar med här? 30 år och mamma till min dotter som nyss fyllt 3 år.

Jag och min man planerade syskon till nästa sommar egentligen men så blev det ett pluss redan nu och det kändes såklart helt fantastiskt!

Är i ca v 5 nu tror jag, har inte stenkoll då det inte var planerat och då jag ej vet exakt när min förra mens startade. Längtar tills magen kommer synas och de vanskliga veckorna är över. Håller tummarna för att jag slipper kräkningarna denna gång. De pågick från v 6-26 förra graviditeten så dem slipper jag gärna. Än så länge känner jag mig lite svullen, har ilningar i benen och har noll sug efter mat sammtidigt som jag är hungrig hela tiden. Haha

Ska bli så roligt att följa er allihopa.

Kram A

• FLovesA

Hej???? då är vi i allafall några här som inte gått över till fb gruppen. Åh vad spännande med UL redan. Jag har inte fått tid hos bm förens i slutet av augusti...känns långt dit och sen få vänta på UL känns ännu längre????

• FLovesA

Håller tummarna för dig cateyes ! Förstår din oro, hoppas allt går kanonbra. Kram

• FLovesA

Hm. Alla mina smileys blir frågetecken. Hur som helst så skriver jag från min iphone, hur taggar jag någon m.m ?

Roligt att vi är ett gäng här inne!

Svar på tråden Vi med bf mars 2016