Inlägg från: Jörmundgand |Visa alla inlägg
  • Jörmundgand

Vad kommer du göra när SD blir största partiet i nästa val?

Nerfherder skrev 2015-07-08 07:58:57 följande:

Intressant, att SD:are ska vara så otroligt gnälliga och lättkränkta. De har inget emot att smutskasta och håna andra partiledare. De drar sig inte ens för att kalla vänsterfalangen för vänsterpack. Men någon kritiserar den älskade ledaren det minsta, då bryter helvetet löst... gnällll

Men är det är meningen att SD:are ska ta emot vad som helst? Bli kallade rasister, fascister, white trash, lågutbildade, dumma? 
    Varje mynt har två sidor och efter att ha läst tråden så är de som ej röstar SD inte ett dugg bättre på att INTE vara gnälliga och spydiga.
  • Jörmundgand

Chansen att vissa flyttar från sverige är liten. Lite som de som skulle ta bort facebook vänner om de röstade fel. Vaddå politiskt förföljda? Snart kommer man fängsla de med fel åsikter?

• Jörmundgand
    _smart_ skrev 2015-07-09 21:35:49 följande:
    Det tror jag inte alls. Däremot är det säkert många som säger detta, men inte sedan verkställer sitt hot/löfte efteråt. Blir SD största parti i Sverige och saker som nämnts ovan i tråden blir verklighet, så blir det garanterat utlandet för undertecknad. SD skulle bara vara ytterligare en anledning att lämna det här gudsförgätna mellanmjölkslandet. Har redan bott i andra europeiska länder, och kan mycket väl tänka mig att göra det igen.
    Du menar alltså att det är kört för det här "mellanmjölkslandet"? Oavsett?
    Du är inte nöjd som det är just nu? OT men jag är nyfiken. Förlåt.
  • Jörmundgand
    _smart_ skrev 2015-07-09 22:52:06 följande:
    Jag säger inte att det är kört, eller något annat specifikt heller. MEN, om SD skulle bli ett maktfullkomligt regeringsparti i Sverige, och som vissa i tråden sagt, börjar tvångsrepatriera Svenska invandrare, då vill jag inte ha någonting med det här landet att göra. Över huvud taget! Nu tror jag iofs aldrig att det kommer att hända, men eftersom jag inte är synsk, har jag redan en plan B om det skulle inträffa. Vilket land det blir är också klart. Cool
    Ha ha nej tvångsrepatriering kommer aldrig hända. Ser inte ens hur det i praktiken skulle fungera.

Varmt land med tanke på solglasögonen? Ha ha ha
Svar på tråden Vad kommer du göra när SD blir största partiet i nästa val?